پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
مرکزی

حوزه / استاندار مرکزی گفت: بی‌شک رویکرد دولت سیزدهم در عرصه خدمت رسانی به مردم و تلاش برای حل مشکلات، الگوی دولت‌های بعدی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص الائمه در مراسم تجلیل از هیأت‌های ورزشی استان مرکزی، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار داشت: خدمات دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف استان ماندگار است و امیدواریم رویکرد این دولت در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای حل مشکلات به الگوی دولت‌های بعدی تبدیل شود.

وی با تشکر از تلاش جهادی مدیران استان مرکزی در سال‌های اخیر، گفت: از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۱ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال در استان مرکزی هزینه شد، در حالی که در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم، بیش از ۳ برابر این اعتبار در استان صرف طرح‌های عمرانی شد و این‌ها باید به اطلاع مردم رسانده شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: چرخ‌های اقتصاد استان در دولت سیزدهم به حرکت درآمد و بسیاری از طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره تاریخی نیز تعیین تکلیف شدند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت تقویت ورزش‌های همگانی، ابراز کرد: در دولت سیزدهم در حوزه ورزش نیز تحولات مهم و ماندگاری در سطح کشور و این استان صورت گرفت.

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این مراسم خواستار حمایت بخش صنعت استان از حوزه ورزش شد و گفت: سهم بخش صنعت در توسعه ورزش استان باید مشخص شود و با هماهنگی و نظارت اداره ورزش و جوانان در اختیار هیأت‌ها قرار گیرد.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات ملی در استان افتخار است و هیأت‌های ورزشی که موفق به برگزاری مسابقات ملی و یا اردوهای تیم ملی شوند، مورد حمایت قرار می‌گیرند و امکانات اداری استان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

مسعود پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در ادامه با بیان اینکه عملکرد این اداره‌کل در حوزه عمرانی ۲ برابر استاندارد کشور بوده است، اظهار کرد: برخی از طرح‌های عمرانی با قدمت ۱۵ تا ۲۰ ساله، از جمله زمین چمن شهر زاویه و کارچان به مرحله افتتاح رسید و مردم طعم خوش خدمت را چشیدند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون حدود ۱۸ طرح عمرانی در حوزه ورزش وجود دارد که آماده بهره‌برداری هستند، اما به دلیل مشغله‌کاری افتتاح نشدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ۳۲ مجمع ورزشی در دولت سیزدهم در استان مرکزی برگزار شد، یادآور شد: برگزاری اردوهای تیم ملی برای نخستین‌بار، ساخت خوابگاه بانوان برای میزبانی مسابقات، تجلیل از ورزشکاران، مدال‌آوران و هیأت‌های ورزشی، برنامه ارزیابی از عملکردهای هیأت‌های ورزشی بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش ورزش استان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha