پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
سید حسن موسوی الصفوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی الصفوی، شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس را نشانگر تروریسم حکومت امپریالیستی دانسته و از قدرت‌های صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی الصفوی، رئیس انجمن شرعی شیعیانِ جامو و کشمیر، شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس را نشانگر تروریسم حکومت امپریالیستی دانسته و از قدرت‌های صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

وی بیان کرد که این یک نقشه احمقانه برای نشان دادن جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری نا امن است، قدرت‌های غربی در حال آزمایش روش‌های ترسو برای اذیت و آزار داخلی ایران هستند.

آقا حسن صفوی اظهار داشتند که ان‌شاءالله انقلاب اسلامی ایران با شکوه به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

رئیس انجمن شرعی شیعیان با تسلیت به ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی و حامیان مظلومین به خاطر این مصیبت بزرگ، بیان کرد که زخم‌های شهدای خدمت هنوز تازه بود که عاملان یهودی با حمله‌ای ترسو، بار دیگر کشورهای اسلامی را عزادار کردند، ما امیدواریم ایران برای مقابله با این مسائل به صورت همه‌جانبه آماده باشد.

آقا حسن صفوی با ابراز تسلیت به حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت قهرمان فلسطین به ویژه خانواده اسماعیل هنیه، اعلام کرد که مردم کشمیر در این مصیبت بزرگ همراه و شریک غم ملت قهرمان فلسطین هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha