چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
هنیه

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، شهادت اسماعیل هنیه را مصیبت جانکاهی برای ملت فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لائینی در پی شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس آمده است: بار دیگر دست پلید و جنایتکار استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی، فاجعه‌ای را در قلب ایران عزیز رقم زد و ملت بزرگ فلسطین، ملت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان را در سوگ شخصیت ارزشمند جنبش مقاومت اسلامی حماس، جناب آقای اسماعیل هنیه بُرد.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: این شهید عزیز، مجاهدی بود که سالهای متمادی برای احقاق حق ملت فلسطین از هویت دینی و ملی خود در برابر رژیم جعلی اسرائیل دفاع کرد، شهادت این رهبر مقتدر، مصیبت جانکاهی برای ملت فلسطین و جبهه مقاومت و سند دیگری بر تثبیت جنایتکاری اشغالگران است.

این پیام همچنین می افزاید: جنایتکاران و مستکبران عالم بدانند ملت همیشه قهرمان فلسطین با تمسک به اسلام و وحدت کلمه در مسیر پیکار با جبهه باطل ثابت قدم بوده و قطعاً با توکل به خداوند موفق و پیروز خواهد بود. اینجانب شهادت این مجاهد بزرگ راه عزت و آزادی و آزادسازی قدس و فلسطین را به حضرت بقیةالله الاعظم (روحی فداه)، مقام معظم رهبری، ملت فلسطین، جبهه مقاومت و عموم آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات را برای این شهید مظلوم از خداوند متعال خواهانم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha