پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
65

حوزه / سردار عسگری گفت: استقامت و پایمردی شهید اسماعیل هنیه در مقابله با صهیونیست‌ها، الگوی همه مبارزان و فعالان جبهه مقاومت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار محمدرضا عسگری در اجتماع بزرگ همبستگی اراکی‌ها با مردم غزه و محکومیت ترور مجاهد شهید اسماعیل هنیه، اظهار داشت: شهادت اسماعیل هنیه حقیقتاً ثابت کرد باند تبهکار، قاتل و تروریست صهیونیستی بدون توجه به قواعد و مقررات بین‌المللی برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خفت بار ۹ ماه جنگ در غزه، از ارتکاب هیچ اقدام جنایتکارانه و رذیلانه‌ای دریغ نمی‌کند.

وی افزود: نبود آسایش و آرامش در غزه گواه آن است که طبل رسوایی رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی زده شد، چرا که برخی افراد به دنبال منفعت شخصی خود هستند و تمام ظرفیت خود را به کار می‌گیرند که پرچم و مسیر دین را با حرکات خود به خاموشی بسپارند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید هنیه همانند شهید سردار قاسم سلیمانی در راه دفاع از مظلوم بارها در معرض ترور قرار گرفت تا به درجه بالای شهادت نائل آمد و بی‌شک استقامت و پایمردی شهید اسماعیل هنیه در مقابله با صهیونیست‌ها، الگوی همه مبارزان و فعالان جبهه مقاومت اسلامی است.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات و سختی‌ها، مردم ما نسبت به اعتقادات خود پایبند هستند و همواره در آئین بزرگداشت اهل بیت(ع) پررنگ‌تر از گذشته حضور پیدا می‌کنند که این امر سبب خشم دشمنان شده و دست به جنایات ناجوانمردانه و ترور شخصیت‌هایی همچون دکتر هنیه، می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: جنایت رژیم صهیونیستی بدون تردید با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت به‌ویژه ایران اسلامی مواجه می‌شود و مردم حماس نیز مصمم هستند که به برکت خون این شهید، پیروزی را از آن خود کنند.

عسگری ابراز کرد: دشمن در وعده صادق نیز از تمام امکانات و ظرفیت‌ها بهره گیری کرد، اما نتوانست مقابل برنامه‌ریزی رزمندگان اسلام در سپاه قدس و هوا و فضای سپاه ایستادگی کند و شکست ننگین و خفت باری برای آنها رقم خورد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha