پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
کد خبر: 1173824
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
روانشاد

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری شب شعر در سوگ مهمان به مناسبت گرامی‌داشت شهیدالقدس اسماعیل هنیه در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اظهار داشت: شهید هنیه مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف بود که با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت او راه مقاومت پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بی‌تردید مهمترین مسئله کنونی جهان اسلام، مسئله آزادی قدس و فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است، افزود: رسالت اهالی قلم و اصحاب فکر و فرهنگ، غبارزدایی از چهره حقیقت و حمایت از حقوق ملت فلسطین است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه شاعران با بصیرت لرستان همواره پای کار انقلاب و دفاع از مظلومان بوده‌اند، یادآور شد: به‌مناسبت گرامیداشت شهیدالقدس، اسماعیل هنیه شب شعر «در سوگ مهمان» شامگاه جمعه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و انجمن قلم شعبه لرستان برگزار خواهد شد تا بار دیگر شاهد هم‌نوایی شاعران با مردم مظلوم فلسطین باشیم.

روانشاد ضمن دعوت از عموم مردم و اهالی فرهنگ و رسانه برای شرکت در این برنامه، خاطرنشان کرد: این شب شعر بعد از نماز مغرب و عشا جمعه در مسجد جوادالائمه خرم‌آباد برگزار می‌شود و ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی و مداحی و شعرخوانی بسته‌های فرهنگی نیز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha