جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
ذ

حوزه/ حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد:رهبر جمهوری اسلامی ایران عقلانی ترین رهبر دنیا است و راه کندن این غده سرطانی را به درستی میداند، اسرائیل بداند بخاطر این کارش ضربه ای خواهد خورد که هزاران سال در تاریخ خواهد ماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه های نماز جمعه گفت:یکی از درس های مهم امام حسین برای مهدی یاوران این است که بدانند ، در کنار مصائب، مسائل امام حسین هم مهم و ضروری است.

وی اظهارکرد:نهضت دلت پاک باشد همانند ویروس مرجئه است،ما باید در زندگیمان غیرت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و امام حسین علیه السلام داشته باشیم.امروز اگر ما توان مقابل مستقیم با بد حجابی نداریم توان گفتن لفظی خواهرم حجابت برادرم نگاهت را داریم .

امام جمعه سیریک با اشاره به تشییع جنازه با شکوه رهبر حماس در ایران گفت:شرکت در تشییع جنازه اسماعیل هنیه شرکت در پیاده رویی غدیر و اربعین نمونه ای از غیرت دینی است.

شهید اسماعیل هنیه نمونه غیرت دینی است

وی در ادامه افزود:رژیم صهیونیستی با این کار در کشور ما قبر خود را به دست خود کند و به زودی زود چیزی از رژیم صهیونیستی نخواهد ماند.

حجت الاسلام سالاری اظهارکرد:این تجاوز به خاک ماست ما تمام قد پشت نیروهای نظامیمان ایستاده ایم تا انتقام سخت خود را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد:رهبر جمهوری اسلامی ایران عقلانی ترین رهبر دنیا است و راه کندن این غده سرطانی را به درستی میداند، اسرائیل بداند بخاطر این کارش ضربه ای خواهد خورد که هزاران سال در تاریخ خواهد ماند.

خطیب نمازجمعه شهرستان سیریک با اشاره به المپیک گفت:آمدند در المپیک ۲۰۲۴ غزه را آتش افروز جلوه بدهند ولی این المپیک نماد خواری و ذلت و ضعیفی رژیم صهیونیستی تبدیل شد.اسرائیلی ها بدانند افراد را می توانند ترور کنند ولی افکار را نه، آنها اسماعیل هنیه را ترور کردند ولی بدانند افکار اسماعیل هنیه زمینه نابودی اسرائل و آمریکا را تثبت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha