شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
اسماعیل ہنیہ کی شہادت اور پاراچنار پر تکفیری دہشت گردوں کےحملوں کے خلاف کراچی میں ایم ڈبلیو ایم کا احتجاج

حوزه / با دعوت علامه راجه ناصر عباس، اعتراضات مجلس وحدت مسلمین در تمام مناطق کراچی علیه عملیات تروریستی اسرائیل در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و حملات تروریست‌های تکفیری ها به پاراچنار برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به دعوت سناتور علامه راجه ناصر عباس جعفری، رهبر مجلس وحدت مسلمین پاکستان، امروز در سراسر کشور تظاهرات اعتراض آمیز و راهپیمایی‌هایی علیه شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و کشتار وحشیانه ده‌ها نفر از شهروندان بی‌گناه در حملات تروریست‌های تکفیری به پاراچنار برگزار شد.

پاکستان در محکومیت عملیات تروریستی  اسرائیل در شهادت اسماعیل هنیه و حملات تروریست‌های تکفیری به پاراچنار به خاست

گزارش‌ها حاکی از آن است که در شهر کراچی، اعتراضات در مساجد مختلف از جمله مسجد جامع حیدری در اورنگی تاون، مسجد و امام بارگاه باب نجف در بفرزون، مسجد جامع و امام بارگاه عزاخانه صغرا در منطقه کورنگی، مسجد جامع خوجا در خارادر، مسجد جامع و امام بارگاه دربار حسینی در ملیر، مسجد جامع ابو الفضل العباس در لاندی، مسجد جامع عزاخانه صغرا در منطقه ایم، مسجد جامع بی‌بی زینب در مهراں تاون، و مسجد جامع امام موسی کاظم در کورنگی کراسنگ برگزار شد که تعداد زیادی از معترضان در آنها شرکت کردند.

معترضان با پلاکاردها و بنرهایی که بر روی آنها شعارهای ضد اسرائیلی نوشته شده بود، حضور گسترده ای داشتند.

لازم به ذکر است که مولانا باقر عباس زیدی، علامه مختار امامی، مولانا صادق جعفری، علامه مبشر حسن، مولانا حیات عباس، مولانا ملک غلام عباس، سید احسن عباس رضوی و دیگران در سخنرانی خود با محکومیت شدید فعالیت های تروریستی اسرائیل گفتند: اسماعیل هنیه با خون مقدس خود جنبش فلسطین را زنده کرده است.

سخنرانان اظهار داشتند: اسرائیل که در سردرگمی و استیصال به سر می‌برد، به تجاوزات روی آورده و تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته است و با سرعت به سمت نابودی خود پیش می‌رود.

نحوه شهادت رهبر مظلوم جهان اسلام، اسماعیل هنیه، چهره پلید اسرائیل را به جهانیان نشان داده است و این اقدام بزدلانه نمی‌تواند شکست و ناکامی اسرائیل در غزه را پنهان کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha