شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ حجت الاسلام وحید هدایتی گفت: باید در زمان مناسب و موقعیت مناسب پاسخ محکم و کوبنده‌ای به تجاوز اسرائیل غاصب بدهیم تا برای دیگر متجاوزان تاریخ درس بزرگی شود.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اوج شقاوت و چهره ضد بشری خود را به جهانیان نشان داد.

معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: اسرائیلی‌های غاصب با استفاده از ترفندهای شیطانی تلاش دارند تا رهبران جبهه مقاومت را از صحنه مبارزه به هر شکل ممکن حذف نمایند که نمونه این توطئه شیطانی را در روزهای اخیر همگان در ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران دیدند.

وی یادآور شد: بی‌شک شهادت اسماعیل هنیه خون تازه‌ای در رگ‌های محور مقاومت علیه رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز اسرائیل در بدترین شرایط تاریخی و سیاسی خود به سر می‌برد، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی با قتل و کشتار بی‌رحمانه مسلمین به ویژه مردم غزه تلاش دارد که از این باتلاق نجات پیدا کند ولی هرگز اینگونه نخواهد بود و عمر این رژیم کودک‌کش و جعلی در منطقه و دنیا رو به زوال می‌باشد.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: تجاوز رژیم اسرائیل و ترور شهید اسماعیل هنیه در ایران به نوعی تعدی و تعرض به خاک کشورمان محسوب می‌شود، بنابراین ما باید در زمان مناسب و موقعیت مناسب پاسخ محکم و کوبنده‌ای به این تجاوز اسرائیل غاصب بدهیم تا برای دیگر متجاوزان تاریخ درس بزرگی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha