شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر چالش‌ها، نشانه قدرت و عزم ماست. با همت و اتحاد، می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و راهی روشن برای آینده بسازیم. امید و اراده ما، سلاح‌های اصلی‌مان در این مسیر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم گرامیداشت شهادت اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس امروز در مسجد جامع شهر سنندج با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این مراسم در سخنانی ضمن تسلیت این حادثه، اظهار داشت: در چند ماه گذشته، سالی پر از تلاطم و فراز و نشیب را تجربه کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: از دست دادن رئیس‌جمهور شهید و پرتلاش و همچنین فقدان شهید اسماعیل هنیه و سایر شهداء، خسارت های معنوی را بر ما تحمیل نموده است.

وی ادامه داد: امید داریم که یاد و خاطره این بزرگواران، همواره در دل‌هایمان زنده بماند و ما را به ادامه مسیرشان ترغیب کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: این جنگ نابرابر است و وظیفه ما این است که هرگز ناامید نشویم. نباید با یک حادثه، روحیه‌مان را از دست بدهیم و احساس یأس کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر چالش‌ها، نشانه قدرت و عزم ماست. با همت و اتحاد، می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و راهی روشن برای آینده بسازیم. امید و اراده ما، سلاح‌های اصلی‌مان در این مسیر خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: اینکه دشمن با تمام امکانات خود را رقیب ما می‌داند، نشانه‌ای از برافراشته شدن پرچم دفاع از مظلوم توسط ایران است. این واقعیت، نمایانگر عزم و اراده ما در حمایت از حقوق انسان‌ها و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ما با افتخار، در کنار مظلومان ایستاده‌ایم و این پرچم، نماد مقاومت و همبستگی ما در برابر چالش‌ها خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید با تدبیر و همچنین اقدامی عاجل، شایسته و مدبرانه انتقام خون شهید اسماعیل هنیه را دشمنان بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha