یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
بیانیه

حوزه/ روحانیون و طلاب اهل سنت شهرستان سقز در بیانیه ای اعلام کردند: رژیم صهیونیستی بزدل تر از هر زمان و متأصل تر از هر جنگی به چنگ اندازی روی آورده و علاوه برخود زنی دیوانه وار بر جنایاتش می افزاید اما مطمئن باشند که این باند آدم کش و جنایت پیشه، رفتنی هستند و راهی برای آنها نمانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، روحانیون و طلاب اهل سنت شهرستان سقز با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه به دست رژیم صهیونیستی حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کردند.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَموَتَا بَل أَحیَاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ

عداوت دیرینه یهود با مسلمانان و ستمگری آنها در طول بیش از 70 سال علیه مسلمانان فلسطین با همکاری و چراغ سبز آمریکا و غرب، بخشی از تاریخ و سر تیتر همه خبرگزاریها در طول بیش از هفت دهه گذشته بوده است.

حال که قریب به یکسال از طوفان الاقصی و تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه می گذرد دشمن بزدل تر از هر زمان و متأصل تر از هر جنگی به چنگ اندازی روی آورده و علاوه برخود زنی دیوانه وار بر جنایاتش می افزاید اما مطمئن باشند که این باند آدم کش و جنایت پیشه، رفتنی هستند و راهی برای آنها نمانده است.

در تاریخ پرفراز و نشیب جهان اسلام خصوصاً محور مقاومت از چهارده قرن گذشته تا به حال شهدای گرانقدر زیادی را تقدیم این طریق مبارک نموده است نه اینها اولین بوده اند و نه آخرین بلکه رهروان این صراط مستقیم شهدای بیشتری را می طلبد که بالاترین جایگاه مومنان مجاهد بوده و خواهد بود.

شهادت مجاهدی نستوه و مبارزی اندیشه ساز همچون اسماعیل هنیه، مشعل تابانی خواهد بود که بیشتر راه مقاومت را همچون سایر همرزمان دلیرش روشن خواهد نمود.

ما روحانیان شهرستان سقز ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرباز رشید جبهه مقاومت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت سرافراز و جهادی فلسطین، تجدید پیمان می نماییم که تا پیروزی نهایی پشتیبان و همراه مبارزه حق طلبانه جبهه مقاومت خواهیم بود و این نوید را به مجاهدان فلسطین می دهیم که پیروزی و سربلندی، متعلق به مسلمانان خواهد بود و رژیم صهیونیستی و اعوان و انصار پلیدش، سرافکنده تاریخ، افکارعمومی خواهند شد و باید منتظر عذاب و قهر خدای سبحان باشند و آینده روشن متعلق به جبهه حق خواهد بود. ان شاءالله.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha