یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
پیام تسلیت امام جمعه و شورای افتاء و روحانیت اهل سنت کرمانشاه، در پی شهادت رهبر مقاومت فلسطین، شهید دکتر اسماعیل هنیه،

حوزه/ عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: به حول و قوه الهی، پاسخ ایران به جنایت اخیر صهیونیست ها گشایش های بزرگی برای جبهه مقاومت رقم می زند.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی روز به روز در حال بی آبروتر شدن در عرصه بین المللی است، اظهار داشت: واقعیت آن است که این رژیم غاصب و تروریست نشان داده نه فقط در عرصه نبرد میدانی، قدرت و توانایی لازم برای از بین بردن گروه حماس یا آزاد کردن اسرای خود را ندارد، بلکه در عرصه بین‌المللی نیز علیرغم حمایت‌های بی‌شائبه آمریکا در مجامع بین‌المللی، آبرویی برای خود باقی نگذاشته است.

وی افزود: ترور یکی از مهم ترین رهبران جبهه مقاومت اسلامی آن هم در ایران، خط قرمز بزرگی است که این رژیم سفاک و کودک کُش آن را رد کرده و قطعاً پاسخ قاطعی از جانب ایران اسلامی و اضلاع جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد به نحوی که این پاسخ دندان شکن باعث تسریع در اضمحلال این رژیم عنکبوتی می شود.

عضو هیئت‌ علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) همچنین گفت: البته شکی نیست که ترور اسماعیل هنیه با چراغ‌سبز آمریکا صورت گرفته اما آن چه مهم است این که عزم و اراده مجاهدان فلسطینی با این ترورها تضعیف نمی شود چرا که اگر این گونه بود نباید ۷۵ سال در برابر زورگویی و اعمال وحشیانه صهیونیست ها مقاومت می کردند.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: در این میان آن چه مسلم است این که ترور ناجوانمردانه یکی از رهبران ارشد مقاومت که برای تحلیف رئیس‌جمهور نظام جمهوری اسلامی به تهران سفر کرده بود به‌طور حتم تلافی خواهد شد.

وی همچنین بیان داشت: زندگی سراسر مجاهدت اسماعیل هنیه نشان داده که او به شدت تشنه شهادت بود و خانواده خود را در این مسیر فدا کرد همچنین برای جبهه مقاومت هزینه بسیاری کرد اما اینکه دشمن به خود جسارت بدهد و مهمان عزیز ما را در خاک کشورمان ترور کند به‌طور حتم تاوان بسیار سختی در انتظار اسرائیل خواهد بود.

اسلامی اضافه کرد: بی تردید این اتفاق به حول و قوه الهی زمینه‌ساز نابودی کامل اسرائیل و آزاد سازی قدس شریف خواهد بود چرا که دنیای صهیونیست هر زمان به مخمصه افتاده سیاستشان ترور بوده و حال آن که در این سال های اخیر هر اقدامی که کرده اند بیشتر ذلیل و بی آبرو شده اند و در نهایت راه به جایی نبرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha