یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ طلاب اهل سنت خواهر شهرستان سنندج با انتشار بیانیه ای اعلام کردند: شهید اسماعیل هنیه بعنوان شخصیتی محبوب در جبهه مقاومت در قلوب مسلمانان جاودانه و آزادیخواهان جهان برای همیشه می ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، طلاب اهل سنت خواهر شهرستان سنندج با انتشار بیانیه ای ترور شهید اسماعیل هنیه به دست عوامل صهیونیستی را محکوم کردند.

به در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون

بار دیگر دست جنایتکار صهیونیسم و حامیان آن، مردی بزرگ از تبار مجاهدان نستوه آزادی فلسطین و مقاومت را نشانه گرفت و به شهادت رساند؛ و ملت فلسطین و امت اسلام را از وجود آزادمردی مؤمن و مبارز محروم ساخت.

شهید مجاهد اسماعیل هنیه بعنوان شخصیتی محبوب و تأثیرگذار در جبهه مقاومت همواره در قلوب مسلمان و آزادی‌خواهان جاودانه خواهد ماند.

بی تردید این اقدام بزدلانه با پاسخی سخت تر از همیشه مواجه و جهان اسلام و محور مقاومت را در راه مبارزه با صهیونیسم غاصب و آمریکای جنایتکار بعنوان حامی اصلی این غده سرطانی مصمم تر خواهد کرد.

ما طلاب اهل سنت استان کردستان علو درجات شهید اسماعیل هنیه و نابودی جنایتکاران صهیونیست را از خداوند متعال مسئلت داریم و این مصیبت را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت قهرمان فلسطین، خانواده آن شهید، امت اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوئیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha