یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: اساس و شالوده رژیم صهیونیستی با ترور و قتل عجین شده است و این رژیم کودک‌کش نشان داده با مذاکره و گفت‌وگو سر ناسازگاری دارد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ضمن محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم تروریستی اسرائیل در تهران، اظهار داشت: شهید اسماعیل هنیه از ابتدای تولد تا روزی که به شهادت رسید همواره در جبهه مقاومت علیه صهیونیست‌ها حضوری فعال و تاثیرگذار داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران افزود: شهید اسماعیل هنیه شهیدی بود که عمرش را به‌صورت کامل وقف خدمت به مسلمین و جهان اسلام نمود به گونه‌ای که بسیاری از اعضای خانواده این شهید والامقام نیز در این راه توسط دشمنان اسلام به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک خون این شهید زمینه‌ای برای تقویت جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و دیگر ایادی استکبار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: صهیونیست‌ها بدانند که با این دست ترورها هرگز نمی‌توانند موجودیت خود را حفظ کنند، بلکه همین امر زمینه نابودی آنان را تسریع می‌بخشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران یادآور شد: در طول ۱۰ ماه گذشته تا به امروز بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند که این تعداد شهید در این بازه زمانی، یعنی نسل کشی به معنای واقعی کلمه و بانی این همه جنایات همان نتانیاهوی پلید می‌باشد که باید به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شود و در محاکم بین‌المللی محاکمه گردد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: سکوت در برابر این جنایتکار جنگی، باعث شعله ور شدن زبانه‌های جنگ و خونریزی در منطقه به‌ویژه جهان اسلام می‌شود و بی‌شک دود آن به چشم مسلمین خواهد رفت.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران اظهار کرد: اساس و شالوده رژیم صهیونیستی با ترور و قتل عجین شده و این رژیم کودک‌کش نشان داده که با مذاکره و گفت‌وگو سر ناسازگاری دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha