یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
تصاویر / دیدار امام جمعه و جمعی از روحانیون فامنینی با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه / حجت الاسلام غفاری گفت: امروز شاهد هستیم به‌برکت خون مطهر شهدای مقاومت، بیداری در اقصی نقاط جهان ایجاد شده و آزادگان جهان، خونخواه شهدای مقاومت هستند.

حجت الاسلام علی غفاری امام جمعه فامنین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با محکومیت حادثه تروریستی در تهران و به شهادت رسیدن رئیس دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه، اظهار داشت: شهید هنیه و خانواده او همیشه آرزوی شهادت در راه مقاومت را داشتند تا جایی که ۶۰ نفر از بستگان درجه یک او نیز در راه جبهه مقاومت شهید شدند.

وی افزود: همان طور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند، "ملتی که شهادت برای او سعادت است، پیروز است"، امروزه در دنیا راه شهادت عامل سعادت و تفکر شهادت طلبی نیز نگاهی والاست که ریشه در مکتب اهل بیت(ع) دارد.

امام جمعه فامنین، با بیان اینکه راهبرد دشمن این است که ما را از مرگ بترساند، ابراز کرد: دشمن نمی‌داند این باور ماست که مرگ را در راه خدا و دفاع از وطن، سعادت می‌دانیم.

وی تصریح کرد: نه تنها جوانان ما دارای روحیه شهادت طلبی هستند بلکه این روحیه را به دنیا و کشورهای غربی مخابره کرده‌اند و لذا امروز شاهد قیام دانشجویان دانشگاه‌های غربی علیه مستکبران هستیم.

حجت الاسلام غفاری، با تأکید بر اینکه ما مرگ در راه خدا را سعادت و کرامت می‌دانیم، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم به‌برکت خون مطهر شهدای مقاومت، بیداری در اقصی نقاط جهان ایجاد شده و آزادگان جهان، خونخواه شهدای مقاومت هستند.

وی یادآور شد: دشمنان بدانند در زمان مقتضی، ستون خیمه رژیم صهیونیستی با هزاران موشک مالک‌اشتر از روی زمین کنده خواهد شد و این را حق قانونی خود می‌دانیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha