یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
عرفانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: به برکت خون شهدا، امروز ما نه تنها در موضع ضعف نیستیم بلکه یک قدم به قله نزدیک تر شده ایم و این شهادت ها نشانه ضعف و استیصال دشمن است، هر شهیدی که خونش ریخته می شود وحدت ، انسجام ، قدرت و اقتدار بیشتری ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌ الاسلام و المسلمین عرفانی در جلسه شورای بسیج طلاب استان قزوین ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، عنوان کرد: این یک ضایعه بزرگ برای مسلمین و جبهه مقاومت و همچنین برای ما ایرانیان بود که مهمان عزیزی در کشور ما مظلومانه توسط دشمن به شهادت رسید ولی چنانچه از زاویه دیگری نگاه کنیم می بینیم که اگر سالیان سال تمام ظرفیت های مادی جمع می شد که یک بیداری و وحدت آمادگی جدی بین مسلمین به این سرعت به وجود بیاید، اتفاق نمی افتاد ولی شهادت دلیر مردان میدان مقاومت این اتفاق را رقم زد.

وی افزود: خون شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه یک موجی از وحدت و همراهی آزادگان عالم را ایجاد کرده است و الان شمارش معکوس برای نابودی نظام سلطه و استکبار جهانی بویژه صهیونیسم در منطقه اسلام آغاز شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: باید تمام نیروها، رسانه ها و ذهنیت ها برود به این سمت که یک فرصت تازه‌ای ایجاد شده و مسیر مقاومت و آزادسازی قدس و فلسطین به سرعت هموار شده است و امت اسلامی با رهنمون های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی مد ظله العالی بتواند به این حرکت بعنوان بستر ساز ظهور حضرت حجت ارواحنا فداه ، سرعت و شدت ببخشد.

وی اظهار داشت: همه آزادگان عالم منتظر پاسخ دندان شکن و انتقام سخت و عظیم هستند و امیدواریم قدم به قدم به آستانه ظهور نزدیک تر شویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha