شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
تبریز

حوزه/ خلیفه کل و رئیس شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان با صدور پیام تسلیت در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس با اعلام وحدت و هم صدایی خود برای اجرای عدالت برای مردم فلسطین، شهید اسماعیل هنیه را فردی متعهد و از خود گذشته‌ دانست‌.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، در بیانیه اسقف اعظم «گریگور چیفتچیان»، خلیفه کل ارامنه آذربایجان و «کاکیک جوجیان»، رئیس شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان آمده است: ویرانی کشور و کشتار مردم بی گناه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، بی تفاوتی و بی توجهی جهان متمدن را دربرگرفته است که این بی تفاوتی اینک از حد و مرز خود گذشته است، آزار و اذیت روزانه برادران و خواهران فلسطینی، قلب تمام ما را به درد آورده است.

در ادامه تاکید شده است: اسماعیل هنیه، فرد متعهد و از خود گذشته‌ای بود که تمام زندگی خود را وقف تلاش در راه آزادی و پیروزی ملت فلسطین کرد تا مردم رنج دیده فلسطین به پیروزی و عدالت دست یابد.

در این بیانیه افزوده شده است: وحدت و هم صدایی خود را برای اجرای عدالت که برای مردم فلسطین بلند شده است را اعلام می‌نماییم و مودت برادرانه خود را نسبت به ملت فلسطین ابراز کرده و شهادت اسماعیل هنیه را به تمام عدالت خواهان، برادران مسلمان و ملت فلسطین تسلیت عرض می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha