دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
تبریز

حوزه/ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حسن گلی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران گفت: این آیین با حضور اصحاب فرهنگ و رسانه و جمعی از مسئولین استان روز چهارشنبه هفدهم مردادماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن جمهوری استانداری برگزار خواهد شد.

وی افزود: آیین یاد شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ‌استانداری آذربایجان‌شرقی با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، انجمن صنفی روزنامه نگاران، بسیج رسانه، انجمن صنفی دفاتر نمایندگی روزنامه های سراسری آذربایجان شرقی و قرارگاه شهید آوینی برگزار می‌شود.

گلی اضافه کرد: در این آیین از نفرات برگزیده رویداد رسانه‌ای «تیتر برتر» که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود و همچنین از نفرات برتر رویداد رسانه‌ای «انتخاب چهارده» که با همراهی بسیج رسانه در ایام انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده بود، تجلیل خواهد شد.

وی افزود: همزمان با این آیین همچنین هدیه‌ی روز خبرنگار به صورت نقدی به حساب خبرنگاران واریز خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از ۵۵۰ رسانه مکتوب،‌ پایگاه خبری، نشریه الکترونیک و رسانه‌های برخط دارای مجوز در سطح استان آذربایجان شرقی وجود دارد و این رقم قابل توجه، استان آذربایجان شرقی را از لحاظ کیفی و کمی در زمره ی استان های فعال در حوزه مطبوعات و خبرگزاریها قرار داده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha