جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام اسکندری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی موثر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است که بفرموده مقام عظمای ولایت “یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است”.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام اسکندری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی که به‌مناسبت ۱۲مرداد سالروز تاسیس این نهاد در مراسم پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز به سخنرانی پرداخت، اظهار داشت: به عبارتی این نهاد تابلو، سخنگو و روابط عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: رسالت ذاتی و مأموریت‌های محوّل به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در راستای تعظیم و تکریم شعائر الهی و بزرگداشت مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی با همکاری و هم افزایی مدیران ستادی و اجرایی و مجمع نمایندگان شورا از قبیل ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیروهای مسلح، ارباب جراید، خبرگزاری‌ها، فعالین فضای مجازی و رابطین شهرستانی است.

وی، این شورا را نهادی فراجناحی خواند و گفت: این نهاد مدال افتخارِ "همواره در صراط مستقیم بودن" را از مقام عظمای ولایت دریافت کرده و در طول حیات خویش، مدافع حقیقی و راستین ولایت فقیه و نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام اسکندری، با اشاره به فعالیت‌های این شورا در استان آذربایجان شرقی، اضافه کرد: دفتر این نهاد در استان آذربایجان شرقی نیز همگام با سراسر کشور و البته با حمایت‌ها و هدایت‌های بی‌بدیل شهدای عزیز خدمت، شهید آل هاشم و شهید مالک رحمتی استاندار شهیدمان، برنامه‌های معظم و باشکوهی برگزار کرد و هم اینک نیز در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولین به رسالت ذاتی خود و فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی ادامه داده و در خدمت مردم متدین و قدرشناس استان می‌باشد.

وی برگزاری برنامه‌ها و راهپیمایی‌های متعدد در قالب جمعه‌های خشم در حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز بزرگداشت شهدای خدمت را از مهمترین و باشکوه‌ترین برنامه‌های این شورا در یکسال گذشته خواند که علاوه بر برنامه‌های موظفی و مناسبتی برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha