جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی

حوزه/ حجت الاسلام جمالی گفت: موسسه‌ای برای ثبت و ضبط دستاوردها و افکار و اندیشه‌های شهید رئیسی راه‌اندازی شود تا جوانان آینده خدمات این شخصیت بزرگ را به یاد آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امام جمعه موقت بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با محکوم کردن ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار داشت: شهادت اسماعیل هنیه به دست رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت ظلم و جنایت این رژیم منحوس و کودک کش را برای جهانیان اثبات کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب همواره در برابر این دشمن ظالم و سفاک ایستاده است، افزود: در هر جنایت و فتنه‌ای که در جهان اسلام رخ می‌دهد، ردپای رژیم اشغالگر قدس دیده می‌شود و ترور زنان و کودکان نیز بخشی از کارنامه سیاه و ننگین این رژیم جعلی است.

حجت الاسلام جمالی عنوان کرد: شعار "مرگ بر اسرائیل" تا روز نابودی این رژیم ادامه خواهد داشت و ایران اسلامی تا روز افول آمریکا، این شعار را با صلابت و اقتدار سر خواهد داد.

وی با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی، بیان کرد: این دولت الگوی تراز انقلاب باقی خواهد ماند و شهید رئیسی دولتی ولایتمدارانه تشکیل داد و بارها تأکید کرد مسیرش گام دوم انقلاب خواهد بود.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: موسسه‌ای برای ثبت و ضبط دستاوردها و افکار و اندیشه‌های شهید رئیسی راه‌اندازی شود تا جوانان آینده خدمات این شخصیت بزرگ را به یاد آورند.

وی ابراز کرد: در آستانه تشکیل کابینه دولت چهاردهم بزرگترین خدمت مجلس به دولت می‌تواند رأی به افراد معقتد به اصول و خطوط قرمز نظام و شناخت آمریکا به‌عنوان دشمن مردم ایران باشد.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیان کرد: این نهاد به عنوان موذن انقلاب است که در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلفی نسبت به برگزاری راهپیمایی و تجمع‌های مردمی اقدام کرده است.

وی همچنین با اشاره به ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی خاطرنشان کرد: از اهل قلم و صاحبان اندیشه انتظار می‌رود حقوق بشر اسلامی را از مظلومیت خارج کنند.

امام جمعه موقت بوشهر، با اشاره به ۱۶ مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، عنوان کرد: جامعه دانشگاهی باید با کارکرد موثر، ارتباط خود را در جامعه گسترش دهد و آن را تقویت کند.

وی همچنین با بزرگداشت ۱۸ مرداد، سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس را گرامی داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha