جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: ترور شهید هنیه، نقض حاکمیت کشور عزیز ما و تجاوز آشکار به خاک ایران بود، که قابل تحمل نیست و پاسخ به آن به رژیم صهیونیستی هم قطعی و حتمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خورموج، اظهار داشت: موفقیت‌های ظاهری دشمنان اسلام هرگز به معنای شکست و عاجز شدن امت اسلام نیست، قطعاً پیروزی نهایی با مومنان است.

امام جمعه خورموج با اشاره به ۱۸ مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، گفت: به لطف الهی راه پرافتخار شهدای مدافع حرم و مدافعان الاقصی تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

وی با محکوم کردن ترور شهید اسماعیل ه‌نیئه رئیس دفتر سیاسی حماس و شهید سید محسن از مسئولان ارشد حزب الله، یادآور شد: ترورهای ناجوانمردانه نشانه قدرت نیست، بلکه برعکس در همه دنیا این رفتارها را نشانه ضعف و واماندگی استیصال می‌دانند، معنایش این است که رژیم صهیونیستی به نقطه پایان نزدیک شده و از سر دستپاچگی و واماندگی دست به ارتکاب چنین جنایاتی می‌زنند.

حجت الاسلام زاهددوست تصریح کرد: اگر به خیال خام خودشان تصور می‌کنند با شهادت یک نفر و یا یک فرمانده مقاومت، مقاومت تمام می‌شود خیال احمقانه‌ای است.

امام جمعه خورموج ابراز کرد: شک نکنید همچنان که ترور احمدیاسین حماس را ده‌ها برابر تقویت کرد، ترور عماد مغنیه حزب الله را ده‌ها برابر تقویت کرد، خون حاج قاسم جبهه مقاومت را متحد و قوی تر کرد، با خون شهید هنیه و حاج محسن هم تمام مقاومت یکپارچه خواهد شد و خواب را از چشمان صهیونیست‌ها خواهند ربود.

حجت الاسلام زاهددوست ابراز کرد: این جنایت نقض حاکمیت کشور عزیز ما و تجاوز آشکار به خاک ایران بود که قابل تحمل نیست و پاسخ به آن هم قطعی و حتمی است، ملت ایران یکپارچه خواهان تحقق یک وعده صادق دیگر و پاسخ کوبنده و محکمی به این جنایتکاران هستند.

وی تأکید کرد: به فضل الهی مردان مقاومت تا محو نابودی کامل رژیم صهیونیستی اسلحه را روی زمین نخواهد گذاشت و مسئولان خبیث اسرائیل خصوصاً سگ هار نتانیاهو را به سزای کردارشان خواهند رساند، ما مطمئن هستیم این جنایت و همه جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی با هماهنگی و همکاری کامل شیطان اعظم آمریکای جنایتکار انجام شده و امت اسلام هرچه فریاد دارند بر سر این جرثومه فساد و جنایت باید بکشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم مقاومت تمامی کشتی‌ها، ناوها، پایگاه‌ها و نیروهای آمریکا را در هر کجای عالم خصوصا در منطقه خاورمیانه راحت نگذارند و با آنها محکم و با قدرت برخورد کنند.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: برگزاری فوری اجلاس کشورهای عربی اسلامی و تحریم همه جانبه و قطع رابطه سیاسی اقتصادی کشورهای اسلامی با رژیم منحوس صهیونیستی کمترین انتظار امت اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha