جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
ا

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا گفت: ضروریست کشورهای عربی اسلامی هرچه سریع‌تر ضمن برگزاری اجلاسیه عمومی به تحریم همه جانبه اسرائیل و قطع تمامی روابط سیاسی و اقتصادی با اسرائیل اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز عبادی سیاسی جمعه پارسیان با حضور مردم به امامت حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه اول به تفسیر آیات ۵۹ و ۶۰ سوره انفال پرداخت و اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید پیروزی مقطعی دشمن هرگز نمی‌تواند مومنان را زمین‌گیر و عاجز کند، بلکه پیروزی نهایی از آن مومنان است.

وی افزود: قرآن امر کرده که مومنان باید از همه جهت در آمادگی برای مقابله با دشمن باشند، آمادگی از جهت بصیرت، داشتن تجهیزات کامل نظامی، توان رزمی، تامین بودجه و تسلیحات نیروهای مسلح و آمادگی از نظر اطلاعات.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید همواره آماده رویارویی همه جانبه با دشمنان باشند و در مقابله با دشمنان تهاجمی عمل کنیم نه انفعالی و تدافعی.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا، شهادت فرماندهان مجاهد جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه و شهید حاج فواد شکر را تسلیت گفت و یادآور شد: روآوردن رژیم اسرائیل به این ترورهای ناجوانمردانه یعنی اسرائیل به آخر خط رسیده و در میدان جنگ توان رزم با مجاهدان را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: خون شهید درخت مقاومت را تنومندتر می‌کند، چون اسماعیل هنیه در خانه ما به شهادت رسید و تمامیت ارضی ایران مورد تجاوز اسرائیل قرار گرفت، نیروهای مسلح ما و جبهه مقاومت باید شدیدترین انتقام را از سردمداران اسرائیل بگیرند تا درس عبرتی برای تاریخ بشود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان بیان کرد: این جنایت هم مثل سایر جنایات اسرائیل با حمایت و هماهنگی کامل شیطان اکبر آمریکا انجام شده، بنابراین انتظار داریم جبهه مقاومت تمامی کشتی‌ها، ناوها، پایگاه‌ها و نیروهای تروریستی آمریکا در هر کجای عالم خصوصاً در منطقه خاورمیانه را با آتش خشم ملت‌های مسلمان تنبیه نمایند.

وی ابراز کرد: ضروریست کشورهای عربی اسلامی هرچه سریع‌تر ضمن برگزاری اجلاسیه عمومی به تحریم همه جانبه اسرائیل و قطع تمامی روابط سیاسی و اقتصادی با اسرائیل اقدام نمایند.

امام جمعه شهرستان پارسیان به آغاز به کار دولت جدید اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد شهید رئیسی و آرزوی موفقیت برای پزشکیان، اظهار کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اولویت اول دولت با توجه به اقتضائات زمان، مسائل اقتصادی است و لذا انتظار می‌رود دولت وزرای اقتصادی را از افراد صاحب نظر با برنامه و جهادی انتخاب کند تا شاهد بهبود معیشت مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به آماده سازی موکب‌های خدمت رسانی به زوار اربعین در شهرستان پارسیان اشاره کرد و از همه مردم و مسئولان خواست تا نسبت به کمک و خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران وارد صحنه شوند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha