جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
امام جمعه موقت عسلویه

حوزه/ امام جمعه موقت عسلویه گفت: ترور ناجوانمردانه شهید هنیه حادثه بزرگی برای جهان اسلام به دست اسراییل خبیث بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالحسین حسینی امام جمعه موقت عسلویه در خطبه های نماز پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی به حادثه ترور بزدلانه و ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت: حادثه بزرگی برای جهان اسلام به دست اسراییل خبیث به وجود آمد و شخصیت ارزشمند حماس به شهادت رساندند.

وی افزود: دشمنان ما حیله و مکر دارند اما احمق هستند به کنسول گری ما حمله کردند کنسولگری خاک کشور ما بود دست جمهوری اسلامی برای وعده صادق باز گذاشتند امروز دست ما بازتر است مهمان ما را درخانه ما کشتند این دفعه خونخواهی است روش پاسخگویی متغیر است و سخت تر و کوبنده تر خواهد بود.

امام جمعه موقت عسلویه ابراز داشت: نتانیاهو دارد دست و پا می زند و کابینه او متزلزل شده است؛ در جهان تنفر علیه او ایجاد شده است اسراییل سالهاست دچار بحران شده و طوفان القصی بحران اسراییل را شدیدتر کرد؛ این رژیم دچار بحرانی اقتصادی سیاسی نظامی اخلاقی و هویتی شده است.

وی افزود: این بحران باعث کاهش درآمد گردشگری اسراییل شده است و به صفر رسیده است درآمد هنگفتی از گردشگری داشتند شرکت های چند ملیتی در اسراییل تعطیل شده اند نظام آموزشی مدارس و دانشگاه در بیش از ۳۰ شهر اسراییل تعطیل شده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: تنها کشوری که حامی ملت فلسطین هست ایران است اسلام سفارش می کند هرگاه فریاد مسلمانی برای کمک بلند می شود به کمکش بشتابید اما کشورهای اسلامی کمکی نمی کنند ایران حامی مستضفین است ایران به سوریه عراق یمن افغانستان کمک کرد.

امام جمعه موقت عسلویه افزود: در ابتدای انقلاب امت حزب الله شعار مرگ بر شاه یا صدام سر می دادند بعضی آدم های ضعیف النفس تمسخر می کردند اما دیدیم شعارها محقق شد حکومت شاه از بین رفت صدام نابود شد الان هم شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل سر می دهیم ان شاالله اسراییل و آمریکا هم نابود خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha