جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: ترور شهید هنیه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به استیصال رسیده و اضمحلال این رژیم جعلی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به میزبانی آذربایجان غربی از زائران اربعین در مرز تمرچین، اظهار داشت: امسال نیز میزبان زائران اباعبدالله حسین(ع) هستیم، در این راستا همه در برپایی و کمک به موکب‌ها کمک کنند تا از مسافران عبوری از مرز تمرچین، بهترین پذیرایی انجام شود.

وی با اشاره به ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران، بیان کرد: ترور شهید هنیه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به استیصال رسیده و اضمحلال این رژیم جعلی نزدیک است، کمک‌های غرب و آمریکا به رژیم صهیونیستی باعث شده که تاکنون این رژیم به حیات خود ادامه دهد، وگرنه سال‌ها قبل نابود شده بود.

امام جمعه ارومیه گفت: شهادت هنیه در حریم و خاک ایران باعث شد ما خونخواه‌تر نسبت به این حرکت ناجوانمردانه باشیم، منتظریم پاسخی دندان‌شکن به این جنایت داده شود تا زمینه اضمحال رژیم صهیونیستی زودتر فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با بیان اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با امنیت، رقابت و با سلامت کامل برگزار شد، یادآور شد: کشور در دوران پیش از انتخابات، با درایت رهبری با آرامش اداره شد که مایه مباهات و افتخار است، مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور منتخب نیز برگزار شد که وجود این امنیت و آرامش در کشور را باید شکرگزار باشیم.

وی تأکید کرد: تضعیف و تخریب رئیس جمهور جایز نیست و همه باید در اداره کشور به رئیس جمهور کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، بر لزوم رعایت موضوع احکام محرم و نامحرم بین خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها در دورهمی و مهمانی‌های خود تا حد ممکن به این موضوع دقت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha