جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
کد خبر: 1174084
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
امام جمعه فیم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین درخشان گفت: ترور شهید هنیه اقدامی بزدلانه از سوی دشمن بود ورژیم غاصب اسرائیل باید بداند که این امر موجب دلسرد شدن جبهه ی مقاومت نخواهد شد. بلکه نهال مقاومت با خون این شهدا بارورتر خواهد شد. ومجازات سخت وپشیمان کننده ایران اسلامی طومار ننگین رژیم ضد بشری  را در هم خواهد پیچید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهر فین با حضور اقشار مختلف مردم به امامت حجت الاسلام سید باقر درخشان امام جمعه محترم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فین برگزار شد.

حجت الاسلام درخشان در خطبه اول با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: آن امام همام در صحیفه سجادیه از بستر دعا برای انتقال مفاهیم استفاده کردند و اگر دعاهای امام سجاد(ع) ومعصومین(ع) نبود در معارف الهی بر ما بسته می ماند.

امام جمعه فین در بخشی از خطبه دوم خاطرنشان کرد: ترور شهید هنیه اقدامی بزدلانه از سوی دشمن بود و رژیم غاصب اسرائیل باید بداند که این امر موجب دلسرد شدن جبهه مقاومت نخواهد شد. بلکه نهال مقاومت با خون این شهدا بارورتر خواهد شد. و مجازات سخت و پشیمان کننده ایران اسلامی طومار ننگین رژیم ضد بشری را در هم خواهد پیچید.

خطیب جمعه شهر فین با اشاره به حکم تنفیذ ریاست جمهور گفت: در نظام اسلامی مشروعیت دولت ها به تنفیذحکم ولی فقیه است.

حجت الاسلام درخشان همچنین از بیانات رئیس جمهور در مراسم تحلیف که قاطعانه از مقاومت فلسطین حمایت کرد تقدیر در ادامه به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی در تقویم رسمی کشور اشاره کرد و گفت: حقوق بشر نام زیبایی است که متاسفانه دستاویز قدرتها بوده تا بر جنایاتشان سر پوش بگذارند.

وی در پایان با یادآوری۱۷ مرداد روز خبرنگار و روز شهدای مدافع حرم یاد آن عزیزان را گرامی داشت و از آنان که با وجدان کاری و صداقت خدمت کرده و می کنند تشکر وقدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha