جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
نمازجمعه جم به روایت تصویر

حوزه/ خطیب جمعه جم با محکومیت جنایت ترور شهید هنیه تاکید کرد: این جنایت صهیونیستی در کشور ما بوده و شک نکنید ما اقدامی سخت جهت خونخواهی مهمانمان خواهیم داشت. خونخواهی، انتقام تنبیه نیست خونخواهی اقدام تا هلاکت و نابودی عاملان ترور و جنایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نماز جمعه ۱۲ مردادماه جم با حضور مردم ولایتمدار این شهر و به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهرستان در مصلای امام صادق علیه‌السلام جم برگزار گردید.

امام جمعه جم با تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه گفت: شهادت مهمان عزیزمان رهبر شجاع فلسطین شهید هنیه را تسلیت عرض می نمایم با خون این شهید قطعا فتح الباب جدیدی در جبهه مقاومت شاهد خواهیم بود و نابودی اسرائیل زودتر محقق خواهد شد.

وی افزود: باز شدن دروازه پر خیر برکت برای مجاهدین از ثمرات خون شهیدان است.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار داشت: جبهه مقاومت با اقتدار و انسجام بیشتری مسیر روشن خود را ادامه خواهد داد. حیات رژیم کودک کش صهیونیستی به جنایت و کشتار و جنگ است و به فضل الهی این حیات رو به موت و نابودی است.

خطیب جمعه جم با محکومیت این جنایت تاکید کرد: این جنایت صهیونیستی در کشور ما بوده و شک نکنید ما اقدامی سخت جهت خونخواهی مهمانمان خواهیم داشت. خونخواهی، انتقام تنبیه نیست خونخواهی اقدام تا هلاکت و نابودی عاملان ترور و جنایت است.

وی ادامه داد: روزگار سختی بر صهیونیست به تعبیر سید مقاومت آیت الله سید حسن نصرالله خواهد رسید ، شهید اسماعیل عبدالسلام احمد هنیه مردی صبور و مقاوم، او کسی بود که با خبر شهادت شش پسر و نوه هایش خم به ابرو نیاورد.

امام جمعه جم با بیان اینکه شهید هنیه شجاع در تشییع شهید سلیمانی شرکت و سخنرانی مهم و موثری نمود، عنوان داشت: شهید هنیه از سرادر سلیمانی با عنوان «شهید القدس» یاد کرد و بعد از آن رژیم صهیونیستی ورود ایشان را به فلسطین مانع شد.

حجت‌الاسلام محمدی با تایید مواضع قاطع رئیس جمهور در بحث فلسطین و محور مقاومت گفت: ما از این مواضع تجلیل و تقدیر می نماییم این باعث خشم رژیم کودک کش صهیونسیتی شد.

امام جمعه جم در ادامه با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور به دستان رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان اولویت‌ دولت چهاردهم را اقتصادی عنوان کردند و به بهبود شاخص‌های اقتصادی به‌ویژه ارزش پول ملی و معیشت مردم با تاکید کردند.

حجت‌الاسلام محمدی ارزش پول ملی متاثر از عواملی دانست و بیان کرد: تقویت توان تولید داخلی، افزایش کیفیت کالاهای تولید داخلی، بهبود فضای کسب و کار، کنترل نرخ تورم، کاهش کسری تراز تجاری کشور در رشد اقتصادی موثر هستند.

وی با گرامیداشت روز شهدای مدافع حرم گفت: پدیده «مدافعان حرم»، پدیده‌ای مهم و شگفت‌انگیزی است و جنبه‌ های زیادی را به همراه داشت که از جمله آنها را میتوان جنبه خنثی‌سازی یک خطر بزرگ،جنبه قدرت انقلابی، جنبه نمادین و جنبه جهان نگری انقلاب نام برد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید عباس بابایی و به پیام امام خامنه‌ای در مورد وی اشاره کرد و اظهار داشت: «شما برادران عزیز طلبه و روحانی اگر می‌خواهید اثر بگذارید، راهش این است که مثل شهید عباس بابایی، دل‌ها را به هم نزدیک کنید؛

حجت‌الاسلام محمدی افزود: درون را پاک کنید؛ عمل را خالص کنید؛ برای خدا کار کنید؛ آن‌وقت خدای متعال برکت خواهد داد. شهید عباس بابایی را انسان می‌تواند به یک ملت نشان بدهد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل جهاد دانشگاهی در پی فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) درتاریخ 1359/3/23 گفت: ستاد مزبور به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، یک نهاد انقلابی و برخاسته از انقلاب فرهنگی است.

امام جمعه جم گسترش تحقیقات و شکوفایی روحیه تتبع و استعدادها در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی را از اهداف جهاد دانشگاهی دانست و عنوان داشت: از اهداف این نهاد میتوان توسعه امور فرهنگی در سطح جامعه از طریق همکاری با حوزه، دانشگاه و سایر مراجع و نهادهای فرهنگی به خصوص برای نسل جوان و گسترش طرح های کاربردی و نیمه صنعتی از طریق پیوند با مراکز علمی و تحقیقاتی به منظور به کارگیری نتایج پژوهش، نام برد.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان با اشاره به سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبرنگاران توصیه کرد: خبرنگاران تسلط به دانش خبر را افزایش دهند و در انتقال اطلاعات جامعه ساز به مردم ، آگاه سازی مردم از عملکرد مسئولین موفق ، بیان استعدادهای شهرستان و بلندگوی مطالبات مردم باشند

وی تاکید کرد: رسالت و جایگاه خبرنگاران از این رو مهم و حساس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha