جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
امام جمعه خلخال

حوزه/ امام جمعه خلخال: خونخواهی مهمان خود، شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت حماس را وظیفه خود می‌دانیم و خواستار برخورد قاطعانه با رژیم غاصب صهیونیستی و جنایتکار اسرائیل هستیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اربیل، حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم غاصب اسرائیل در به شهادت رساندن یکی از سران مقاومت فلسطین اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در قلب تهران ،افزود : خونخواهی مهمان وظیفه میزبان است و انتظار می‌رود مسئولین امر با اجرای عملیات صادق ۲ با شدت بیشتر جواب کوبنده‌ای به این رژیم غاصب بدهند.

وی با تقدیر از واکنش رئیس جمهور کشورمان به این جنایت اخیر رژیم صهیونیستی افزود: کار آقای پزشکیان در نحوه مصاحبه با خبرنگاران خارجی و در پاسخ به چگونگی این جنایت هولناک بسیار پسندیده است.

خطیب جمعه خلخال با ابراز تاسف از سکوت سران بسیاری از کشورهای عربی در خصوص این جنایت هولناک گفت :در حالی که سران بسیاری از کشورهای عربی در خصوص ترور نافرجام ترامپ ابراز همدردی و تاسف کردند درباره این جنایت بزرگ اسرائیل در کشورمان سکوت اختیار می‌کنند و این جای بسیار تاسف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اختلاس را یکی از حرام‌های شرعی اعلام و گفت: افرادی که در پست‌های دولتی به عنوان مسئول گذاشته شده و اموال دولتی در اختیار آنها است حق استفاده از اموال به نفع شخصی را نداشته و در غیر این صورت کار آنها اختلاس محسوب و در حقیقت حرام شرعی مرتکب شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha