جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
استاندار گیلان

حوزه/ استاندار گیلان تصریح کرد: سران ایالات متحده آمریکا اصلی ترین حامی رژیم خون آشام و کودک‌کش صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، اسدالله عباسی طی سخنانی در مراسم یادواره ۷۵ شهید والامقام روستای لفمجان شهرستان لاهیجان ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: سردار دلاور اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش و شهید اسماعیل هنیه، هدفشان تعالی دین مبین اسلام و از بین بردن غده سرطانی رژیم صهیونسیتی بوده است.

وی با اشاره به این که در مراسم یادواره شهدا می بایست نسبت به تبیین پیام راه و مرام شهدا اهتمام ورزید، افزود: مردم و مسئولان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره از شهدا پیروی کرده و با توکل به شهدا و امام شهدا بر مشکلات و فتنه‌های متعدد فائق آمده اند.

استاندار گیلان با تاکید بر احیای عزت دین مبین اسلام از سوی حضرت امام (ره) با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: امام خمینی (ره) برای احیای اسلام، انقلاب اسلامی را پایه‌ریزی کرد زیرا عزت اسلام و ملت ایران در دوران ستم شاهی در حال نابودی بود و این‌چنین بعد از ۱۴۰۰ سال و از قیام امام حسین، سرانجام در سال ۵۷ اسلام بر کفر پیروز شد.

وی با اشاره به این که دشمن برای نابودی اسلام از ابزارهای مختلف در حال استفاده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با اقدام بزدلانه خود، مهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه را به شهادت رساند که این امر نشان دهنده انزوا و به استیصال رسیدن این خونخوار است.

عباسی همچنین سران ایالات متحده آمریکا را اصلی ترین حامی رژیم خون آشام و کودک‌کش صهیونیستی دانست و گفت: بنیامین نتانیاهو سرکرده سازمان و رژیم تروریستی و آدم‌کش صهیونیستی به کنگره آمریکا رفته و تمامی نمایندگان کنگره برای این فرد حیوان صفت دست زده و سپس مجوز ترور را صادر می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش شهید اسماعیل هنیه در تقویت حماس و جهبه مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی افزود: بسیاری از اعضای خانواده شهید هنیه در غزه به شهادت رسیدند ولی شهید هنیه درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و رهرو ولایت فقیه بوده و با استعانت از امام حسین(ع) در نهایت به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

استاندار گیلان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قبل از عملیات طوفان الاقصی سعی در عادی‌سازی روابط با کشورهای اسلامی داشته است، ابراز داشت: حماس با عملیات شجاعانه طوفان الاقصی تمامی نقشه‌های این رژیم جنایتکار را خنثی کردند.

وی همچنین با اشاره به تلاش استکبار برای به انزوا کشاندن جبهه مقاومت افزود: جبهه مقاومت امروز ایستاده و یقیناً دلاور مردان سپاه، رژیم صهیونیستی را از این اقدام خصمانه خود علیه ملت ایران و شهادت اسماعیل هنیه پاسخی داده و آنان را مجازاتی سخت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha