جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
پیام بخش خورش رستم

حوزه/ امام جمعه بخش خورش رستم در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس‌ پیام مشترکی با بخشدار این منظقه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام صفابخش امام جمعه بخش خورش رستم در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس‌ پیام مشترکی با بخشدار خورش رستم صادر کرد. ‌

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ الْمُؤمنینَ رِجَالٌ صَدقوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَه وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

دست جنایتکاران و مزدوران پلید صهیونیستی بار دیگر به خون مجاهدی نستوه، مومن، پارسا و خستگی‌ناپذیر آلوده شد که خود را وقف حراست و صیانت از آرمان فلسطین عزیز و مظلوم کرده بود و در حمله‌ تروریست‌های سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسید، حقیقتاً پایان و پاداشی جز شهادت نمی‌توانست خدمات و تلاش‌های صادقانه و فداکاری‌های او را جبران کند.

بی‌شک این اقدامات کوردلانه تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی که در اوج سرافکندگی و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت به سر می‌برد، نه‌تنها خدشه‌ای در عزم و اراده پولادین رزمندگان اسلام ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث انزجار و نفرت بیشتر ملت‌های آزاده جهان علیه ماهیت این رژیم نامشروع شده و به فضل الهی روزبه‌روز شاهد تقویت جبهه مقاومت خواهیم بود.

بدینوسیله شهادت این مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه را به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ، به محضر امام عصر(عج)، ولی‌امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای دام ظله و امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

بی‌تردید رژیم سفّاک و خون آشام صهیونیستی در پی این تجاوز و جنایت بزرگ با پاسخ سخت و عبرت آموز مواجه خواهد شد.

علی صفابخش _ امام جمعه بخش خورش رستم

مهدی ارجمند _ بخشدار خورش رستم

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha