جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
شیخ حمید صفار هرندی نماینده رهبر انقلاب در سوریه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفار هرندی : ترور اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران، وحدت سرنوشت و خون را در محور مقاومت به اثبات می رساند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حمید صفار هرندی نماینده ولی فقیه در سوریه در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا)

دشمن صهیونیستی همچنان خصلت نیرنگ و جنایتکاری خود را هر از چندگاهی در برابر چشم جهانیان به نمایش می گذارد و آنچه را که در مقابله با مجاهدین در غزه و لبنان و یمن و عراق و سایر عرصه های جهادی سربلند و استوار نتوانست انجام دهد، به دنبال جبران آن است.

از این رو او با گستاخی متناسب با ماهیت شیطانی اش، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، شهید اسماعیل هنیه رحمه الله علیه را در محل اقامت وی در تهران هدف قرار داد و به این ترتیب در کندن قبر خود که محور مقاومت از پیش شروع به کندن آن کرده بود، سرعت بخشید.

آن مرحوم همیشه به دنبال شهادت در راه آزادی فلسطین عزیز بود و روح خود را بر دستان خود گرفت و در راه مسئله فلسطین، عزیزترین دارایی های خود از فرزندان و نوادگانش که پیشاپیش او افتخار شهادت را نصیب خود کردند را تقدیم کرد. پیوستن هنیه به آنان دلیل بر صداقت نیت و حسن توفیق و عاقبت بود.

ما فرزندان مکتبی هستیم که شعارش این است: «کشته شدن برای ما عادت است و عزت ما شهادت از جانب خداست»؛ مدرسه ای که امام حسین شهید (علیه السلام) برای مقابله با ظلم و ستم تأسیس کردند. پس فرزندانش جمجمه های خود را به خدای متعال امانت دادند و جان خود را در راه شکوه اسلام و حمایت از مستضعفین به ودیعه گذاشتند. جای تعجب نیست که رهبران این مدرسه و فرزندانش به شهادت رسیدند.

: ارتکاب ترور اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران، وحدت خط، سرنوشت و خون را در بین فرزندان محور مقاومت به اثبات می رساند و بی شک مؤید این است که پاسخ به ظلم و ستم این دشمن جنایتکار، به اندازه سربلندی، عزت و قداست مسیر مقاومت خواهد بود.

شهادت مجاهد بزرگوار دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تبریک و تهنیت عرض می نماییم و این ضایعه را به عموم امّت اسلام بویژه حضرت امام خامنه ای، رهبران و مجاهدان محور مقاومت و مردم عزیز فلسطین و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم.

انتقام خون رهبران، مجاهدان و مردم مظلوم ما تنها با نابودی و ناپدید شدن رژیم صهیونیستی به دست مجاهدین محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید صفار هرندی

نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha