چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن شهادت اسماعیل هنیه را به ملت فلسطین، جنبش حماس و همه گروه های مقاومت تسلیت گفته و ابراز همدردی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن شهادت اسماعیل هنیه را به ملت فلسطین، جنبش حماس و همه گروه های مقاومت تسلیت گفته و ابراز همدردی کرد.

این انجمن در بیانیه‌ای تأیید کرد که هنیه شهید قدس و امت اسلامی است و سابقه جهادی وی مدرسه‌ای برای همه آزادگان است.

انجمن علما خاطرنشان کرد: ترور اسماعیل هنیه و رهبران محور جهاد و مقاومت تنها باعث افزایش استحکام، استواری و پایداری محور در مسیر قدس می‌شود،

همچنین این انجمن تأیید کرد که آنچه این رهبران در نبرد طوفان الاقصی ارائه کردند، بزرگترین دلیل بر صداقت و وفاداری آنهاست.

انجمن علمای یمن ضمن تاکید بر اهمیت آگاهی و بصیرت در برابر اراجیف و شایعات منتشر شده توسط شبکه ها و کانال های در حال پخش در مدار آمریکا و اسرائیل، بر حق پاسخگویی و لزوم بازدارندگی دشمن اسرائیلی تاکید کرد.

این انجمن همچنین با ابراز حمایت از هرگونه پاسخ و یا هدف قرار دادن محور جهاد و مقاومت در هر نقطه، خواستار اقدام جدی و خالصانه ملت‌های اسلامی و نخبگان آنها به‌ویژه علما برای انجام وظیفه جهادی شد.

انجمن علمای یمن بر اهمیت یکپارچه سازی پاسخ از محور جهاد با توجه به حملات دشمن به همگی، به ویژه بعد از حمایت واشنگتن از نتانیاهو مجرم، تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha