چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
کد خبر: 1173546
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه مصیبت بزرگی است اما دشمنان ما بدانند ما شهادت را از مکتب عاشورا آموخته ایم و یقیناً این خون های پاک ما را به وعده صادق خداوند که همان اضمحلال و نابودی رژیم ظالم و منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی است نزدیکتر می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در همایش تخصصی معاونت طرح و برنامه و بودجه سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور اظهار داشت: ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای حماسه خونین کربلا و روزهای اسارت آل الله و شهادت امام سجاد (ع) و خبر دردآور شهادت یکی از سرداران بزرگ جبهه اسلام و یکی از مجاهدان واقعی شهید اسماعیل هنیه را تسلیت و تعزیت می گویم شهید والامقامی که روز گذشته با رهبر انقلاب دیدار داشتند و رهبر حکیم انقلاب خطاب به ایشان فرمودند" پرچم اسلام در دست مردم غزه است" و مطمئناً در این پرچمداری نقش این شهید بزرگوار برجسته و تاثیرگذار بوده است.

این مقام مسئول افزود: مصیبت شهادت شهید هنیه بسیار سخت است اما خداوند در قرآن فرموده است «إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا» هر افتادنی، بلندشدنی دارد و دشمن باید بداند این خون های پاک، او را به نابودی نزدیک تر می کند.

وی اذعان داشت: ما انسان هایی نیستیم که مصیبت دیده نباشیم. اینها جزء مسیر جبهه توحید است و همین خون های مقدس، زمینه اضمحلال و نابودی رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار خواهد بود. که این وعده قطعی ست. و بارها و بارها رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی آن را بیان فرمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت،شهید اسماعیل هنیه مصیبت بزرگی است اما دشمنان ما بدانند ما شهادت را از مکتب عاشورا آموخته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سالی که پیش روی ماست سالی تعیین کننده، سرنوشت ساز و درخور تلاش مضاعف در مجموعه عقیدتی سیاسی است. همه اولویت هایی که انتظامی اعلام می کند ضرورت و نیاز زندگی اجتماعی مردم و مجموعه بزرگ انتظامی است که در راستای انجام وظایف محوله خود باید به آن بپردازد اماآنچه که به همه آنها معنا می بخشد، همین اولویت اول یعنی ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن و نهج البلاغه ست.

وی با بیان حدیث ثقلین " انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله وعترتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا ابداً" گفت:راه نجات همه انسان ها در همه دوران ها، تمسک به قرآن و اهل بیت است.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور تاکید کرد: باید در تمامی بخش های مجموعه بزرگ انتظامی کشور اولویت اول سال۱۴۰۳ که ترویج و تعمیق قرآن و نهج البلاغه است سرلوحه برنامه ها قرار گیرد و یکایک مسئولین و فرماندهان انتظامی برای تحقق این اولویت مهم، اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با تاکید بر اینکه قرآن کریم کتاب هدایت برای همه انسان‌ها است، گفت: همه انسان‌ها برای رستگاری و برخورداری از زندگی سالم نیاز به این دارند تا بر سر سفره قرآن قرار بگیرند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان تصریح کرد: وقتی انسان قرآن را تلاوت می‌کند در حقیقت در حال عبادت است و با خداوند و آفریدگار جهان ارتباط برقرار می‌کند و به فرموده امیرالمومنین(ع) در نهج‌البلاغه انسان مومن و پرهیزگار دوای دردهای اعتقادی و اخلاقی و فردی و اجتماعی خود را در قرآن جستجو می‌کند لذا انسان مومن همواره به خدا دلبسته است و به او امید دارد و این تلاوت و تدبر در قرآن، امید انسان را به لطف و رحمت خداوند افزون‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha