چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ترور اسماعیل هنیه را تعرض به امنیت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: باید پاسخ کوبنده‌ای به رژیم غاصب صهیونیستی داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار حوزه در یاسوج ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: شخصیت ایشان و میزان تاثیرگذاری وی در برابر دشمنان برای همه ما روشن است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت: این شخصیت سال‌های سال در میدان مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: باید پاسخ کوبنده‌ای در همین سطح به رژیم غاصب صهیونیستی وارد شود، زیرا به امنیت کشور ما ضربه وارد کرده و باید پاسخگو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه میهمان کشور ما بود و به منظور شرکت در آئین تحلیف رئیس جمهور در کشور ما حضور پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد این ترور را تعرض به امنیت جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: باید پاسخ کوبنده‌ای به رژیم غاصب صهیونیستی داده شود.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: رئیس جمهور صحبت‌های خوبی در جمع میهمانان و نمایندگان کشورهای مختلف داشت که قابل تحسین بود و این نشست با این رویکرد و تشویق‌های حاضران برای رژیم صهیونیستی سخت و شاید در تقابل حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا و تشویق نمایندگان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: این جنایت در کشور ما انجام گرفت و تعرض به سرزمین و کشور بوده که باید چندین برابر خسارت به این رژیم وارد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha