چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
هنیه

حوزه/ استاندار لرستان گفت: ترور اسماعیل هنیه برای همه ما تلخ بود و تلخ‌تر اینکه مهمان رسمی دیپلماتیک بود و این خلاف اصول بین‌المللی بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان در پیامی ترور شهید هنیه را محکوم کرد و اظهار داشت: شهادت اسماعیل هنیه فرصت ضربه به رژیم صهیونیستی را از تمام سطوح جبهه مقاومت فراهم کرده است، شهادت اسماعیل هنیه یک ضایعه‌ بزرگ برای جبهه‌ مقاومت است.

در ادامه این پیام آمده است: ترور اسماعیل هنیه برای همه ما تلخ بود و تلخ‌تر اینکه مهمان رسمی دیپلماتیک بود و این خلاف اصول بین‌المللی بوده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه به خون‌خواهی شهادت مهمان رسمی دیپلماتیک ایران، جبهه مقاومت پاسخی خواهد داشت، گفت: مسئولان کشور ما حتما این تدبیر را خواهند داشت همانگونه که در قالب عملیات وعده‌ صادق سیلی محکمی به دشمن صهیونیستی زدند، این بار نیز پاسخی دندان شکن را به همراه سایر سطوح جبهه‌ مقاومت خواهند داشت.

شفقت تأکید کرد: بی‌شک رژیم صهیونیستی با این اقدام وحشیانه به دست خود این فرصت را ایجاد کرد تا به خونخواهی از این مجاهد، پاسخ‌های دندان شکنی را از تمامی سطوح جبهه‌ مقاومت دریافت کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha