شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
آية الله عيسى قاسم

حوزه/ رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: زندگی دنیا پر از ترس و وحشت و نگرانی دائمی و فزاینده است تا زمانی که صهیونیسم بر روی زمین حکم می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین طی سخنانی گفت: زندگی دنیا، زندگی پر از ترس و وحشت و نگرانی دائمی و فزاینده است تا زمانی که صهیونیسم، تعصب، نژادپرستی اسرائیلی، تحریف در یهودیت و سیاست استکباری آمریکا بر روی زمین حکم می‌کند.

ایشان افزود: صهیونیسم راه انداختن جنگ‌های تجاوزکارانه و خانمان سوز و ترور هر انسان محترمی که مخالف بی‌عدالتی و طرفدار عدالت و دفاع از حقوق است، مجاز می داند.

آیت الله قاسم اشاره کرد: همه حمایت ها از این مثلث شیطانی و شیطانی به معنای دشمنی نابخشودنی با دین، انسانیت، امنیت جهانی و حق زندگی است.

رهبر نهضت اسلامی بحرین بیان داشت: برای صلح جهانی لازم است که جهان متحد شود تا اراده این هیولای شیطان صفت را که هدفش خالی کردن عرصه زندگی از امنیت، ارزش ها و ضوابطی است که بقای جامعه بشری را حفظ می کند، در هم بشکند و اجازه هیچ یک از تجاوزات و جنایات خطرناکی که به آنها رسیدگی نمی‌شود یا مجازات نمی‌شوند را ندهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha