پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
حشد الشعبی

حوزه/ حشد الشعبی عراق تأیید کرد که خون شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که عمر خود را در راه جهاد گذرانده به هدر نخواهد رفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حشد الشعبی عراق تأکید کرد که خون شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که عمر خود را در راه جهاد گذرانده به هدر نخواهد رفت.

حشد الشعبی در بیانیه ای گفت: روز به روز نیروهای شرّ و استکبار با تجاوزات آشکار به کشتار و نقض حاکمیت ادامه می دهند و عملیات تهاجمی وحشیانه ای که علیه نیروهای ما در حشد الشعبی در شمال استان بابِل صورت گرفت ما را به انجام همه اقدامات و مسئولیت های ملی، قانونی و مشروع ما در دفاع از حاکمیت عراق و عزت عراق و متحد کردن تلاش ها برای اتخاذ تصمیم فوری برای خروج نیروهای خارجی از کشورمان فرا می خواند.

حشد الشعبی افزود: همزمان شدن این تجاوز با عملیات جنایتکارانه رژیم غاصب در ترور برادر شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، نقشه های دشمنان با آتش زدن منطقه و گسترش دایره جنگ و تجاوز افشا می کند.

حشد الشعبی ادامه داد: ما همزمانی که برای روح شهدای صالح خود طلب رحمت می کنیم و به خانواده های آنان تسلیت می گوییم، مراتب تسلیت و همدردی خود را به ملت مجاهد فلسطین، به برادران بزرگوارمان در جنبش مقاومت اسلامی حماس و به همه مقاومت کنندگان مجاهد ابراز می داریم.

حشد الشعبی در پایان گفت: خون شهیدی که عمر خود را در جهاد و مبارزه و راه آزادی فلسطین سپری کرد، هدر نخواهد رفت و این جنایت و ترور ناجوانمردانه، بر عزم و اراده مردان شرافتمند و آزاده مقاومت برای ادامه راه جهاد خواهد افزود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha