پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
المفتي العام لسلطنة عمان الشيخ أحمد بن حمد الخليلي

حوزه/ شیخ احمد بن حمد الخلیلی، ترور اسماعیل هنیه در حمله رژیم صهیونیستی به محل سکونت وی در جریان سفر به تهران را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد بن حمد الخلیلی، مفتی اعظم سلطنت عمان، ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به محل سکونت وی در جریان سفر به تهران توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: مقاومت دلاور فلسطین همیشه مردان بزرگ را به دنیا می آورد و رهبران یکی پس از دیگری می آیند.

شیخ الخلیلی در صفحه شخصی خود گفت: با غم و اندوه فراوان خبر فاجعه بزرگ ترور مبارز شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در حمله خائنانه گناهکارانه رژیم جنایتکار صهیونیست را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: ما به تمامی امت اسلامی، به ملت آزاده فلسطین و به همه گروه های مقاومت، صمیمانه و از عمق قلب تسلیت می گوییم.

مفتی اعظم عمان تصریح کرد: هر چه که باشد، مقاومت دلیر فلسطینی مردان بسیاری را تربیت می کند و رهبران یکی پس از دیگری می آیند و از نسل هر مجاهد، مجاهدین دیگری می آیند.

شیخ الخلیلی بیان داشت: مقاومت همچنان خوب است و برای آزادی سرزمین مقدس هرچه که دارد از جان و مال و امثال آن تقدیم می کند و راه رهبران پاک خود را ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: این هدف قرار دادنِ گناهکارانه و مجرمانه همان طور که خود شهید گفت، تنها باعث افزایش قدرت، صلابت و عزم تزلزل ناپذیر می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha