پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/ آیت الله سید مجتبی الحسینی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی از جنایت کشتن اسماعیل هنیه جز زیان و ننگ چیزی درو نکرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید مجتبی الحسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت اسماعیل هنیه در تهران و شهدای حشد الشعبی در عراق بیانیه ای صادر کرد و در آن اظهار داشت: دشمن صهیونیستی از جنایت کشتن اسماعیل هنیه جز زیان و ننگ چیزی درو نکرده است، زیرا کاری که انجام می دهد نه عقلانی است و نه زورآمیز، بلکه عمل بزدلانه است و در باتلاقی می افتد که نمی تواند راهی برای خروج از آن بیابد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

«قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلاَّ إِحْدَی الْحُسْنَیَیْنِ وَ نَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ»

بار دیگر شاهد نقض آشکار تمامی موازین انسانی، اخلاقی و سیاسی و میثاق های بین المللی توسط رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و آن ترور بزرگترین رهبر مقاومت فلسطین، مردی مجاهد و فداکار برای جهاد مقدس دکتر اسماعیل هنیه است که مسئول آزادسازی سرزمین های مقدس و بازگرداندن آن به صاحبان مظلوم آن بود.

آری این فقید بزرگ تا مدت ها به دنبال شهادت در راه آزادی فلسطین عزیز بود و روح خود را بر دستان خود گرفت و در راه عالی ترین امر مسلمین به درگاه خداوند تقدیم کرد و گروهی از خانواده خود را به عنوان شهدا در راه این هدف عالی فدا کرد و پیوستن به آنها آرزوی او بود.

او اهل مکتبی بود که شعارش این است «کشتن برای ما عادت است و شهادت عزت ما از جانب خداوند است»، او این راه را با آگاهی و بصیرت انتخاب کرد. خداوند او را رحمت کند و در بهشت برین خود ساکن سازد.

دشمن او از این جنایت جز زیان و رسوایی چیزی درو نکرده است، زیرا کاری که او انجام می دهد نه عقلانی است و نه زورآمیز، بلکه عمل بزدلانه است و در باتلاقی می افتد که راه نجاتی از آن پیدا نمی کند.

آری، آنچه که رژیم صهیونیستی به نمایش می گذارد چیزی جز خیانت و بی اخلاقی در برابر چشمان مردم جهان و کشتار زنان و نوزادان نیست، چرا که از رویارویی با مجاهدان قهرمان در غزه سربلند و استوار ، لبنان، یمن و عراق و حتی مردم مظلومی که تحت سلطه این رژیم غاصب زندگی می کنند، احساس ناتوانی می کند.

آنچه اسرائیل در برهه کنونی مرتکب می شود مصداق آیه قرآن کریم است که می فرماید: «یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ».

رژیم اسرائیل این بار اقدامی گستاخانه، متناسب با ماهیت شیطانی خود، با هدف قرار دادن رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، شهید اسماعیل هنیه در مقر اقامت وی در تهران مرتکب شد.

این جنایت با جنایت دیگر از سوی اشغالگران آمریکایی در عراق رخ داد و آن بمباران نیرو های حشد الشعبی در منطقه "جرف الصخر" است که منجر به شهادت شماری از رزمندگان قهرمان شد. این اقدام نقض حاکمیت عراق و تعرض به ملت این کشور است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha