یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
احمد القطان

حوزه/ رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان گفت: شهادت بزرگان، نشان افتخاری است که هر مؤمنی آن را گرامی می دارد و ترور اسماعیل هنیه، بر اصرار هر طرفدار مقاومتی برای مقابله با این ظالمِ مغرور می افزاید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان طی سخنانی گفت: شهادت بزرگان، نشان افتخاری است که هر مؤمنی آن را گرامی می دارد و ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بر عزم و اصرار خانواده و جنبش او و هر طرفدار مقاومتی بر روی این کره خاکی برای مقابله با این ظالمِ مغرور می افزاید.

وی افزود: ترور رهبران در سراسر جهان، چه در لبنان و چه در خارج از لبنان از عراق و یمن و هر کاری که دشمن علیه این محور انجام می دهد، وابستگی ما را به این محور افزایش می دهد؛ زیرا اگر می خواهید دوست خود را بشناسید، به تیر دشمن خود نگاه کنید. جایی که دشمن تیر خود را هدایت می کند.

شیخ الخطان تصریح کرد: بنابراین ما باید در این برهه مواضع خود را اعلام کرده و در پشت تمامی جنبش‌های مقاومت در برابر این دشمن صهیونیستی آمریکایی ایستادگی کنیم و مطمئن هستیم که پاسخ دردناک خواهد بود.

وی ادامه داد: بله همانطور که سید مقاومت در لبنان گفت که شما کمی بخندید و بسیار گریه کنید، ما مطمئن هستیم که این دشمن بسیار گریه خواهد کرد و ان شاءالله ضربه هایی که به او وارد می شود، هر مؤمنی را شاد خواهد نمود و هر منافق و کافر و یاور این دشمن و طرفدار این دشمن را خشمگین خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha