شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
موسوی

حوزه/ فرمانده کل ارتش در پیامی با گرامی‌داشت یاد شهید «سامی‌مقام» تأکید کرد: حماسه‌آفرینی نیروهای مسلح در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان، کشور، انقلاب و نظام اسلامی را آبدیده‌تر و استوارتر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرلشکر موسوی در پیامی، ضمن تجلیل از حماسه‌آفرینی شهید «حسین سامی‌مقام» و همرزمان وی، از مردم غیور و قدردان سنندج، تهران و اصفهان برای تشییع پیکر آن شهید والامقام و وداع با آن زنده‌ی جاوید قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ أُولئِکَ الْمقرّبونَ فِی جَنَّاتِ النَّعِیم» (سوره مبارکه واقعه)

یاد شهیدان جنت‌مکانِ اولین روزهای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، یادآور روزهای حمیت و همت مردان گمنامی است که بی هیچ ادعایی برای عزت و سربلندی امروز ایران عزیز، بسیار مجاهدت کردند.

۴۵ سال پیش، در روزهای غربت جمهوری اسلامی و ایامی که نهال نوپای انقلاب در معرض تندباد مخالفان و دشمنان قرار داشت، شهید «حسین سامی‌مقام» و سربازان، درجه‌داران و افسران دلیر ارتش؛ این رکن دفاع و استقلال کشور، با حمایت امامین انقلاب و مردم و همراهی برادران رشید سپاه پاسداران، حماسه‌ها آفریدند و انقلاب، ایران و نظام اسلامی را در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان، هر روز آبدیده‌تر و استوارتر کردند.

شهید «حسین سامی‌مقام» گوهری از نیروی پرافتخار دریایی و ستاره‌ای از آسمان ایثارگران لشکر ۲۸ قهرمان نیروی زمینی و از شمار فرماندهان مخلص و گمنامی است که برای دفاع از کردستان، این قطعهِ پاکِ خاکِ ایران، درخشید و خون پاکش را برای اعتقاد و آرمانش با وجود فشار بی امان در زندان ضد انقلاب و تسلیم‌ناپذیری در برابر خواسته‌های آنان، نثار کرد و خاطرات شهیدان دلاور خطه غیورِ کردِ کُردستان و رزمندگان بزرگی همچون صیاد شیرازی، بروجردی، نصرت‌زاد، کاوه، آبشناسان، کشوری و شهرام‌فر را زنده کرد.

ایستادگی و مقاومت آن فرمانده و افسر دلباخته دین، مردم و وطن در برابر عناصر گروهک‌های ضد انقلاب و ایادی وابسته به استکبار، پیوند و ادامه خط دفاع از دیروز تا امروزِ جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌های غاصب و ظالم را یادآوری می‌کند.

با گرامی‌داشت یاد شهیدانِ عزیزِ جبهه‌های نبرد حق، مراتب سپاس خود و آحاد ارتش از مردم غیور و قدردان سنندج، تهران و اصفهان برای تشییع پیکر شهید سامی‌مقام و وداع با آن زنده جاوید را تقدیم می‌کنم و امیدوارم با استقبال شایسته برادران و خواهران دینی‌ام در سمیرم از آن میهمان آسمانی، دعای خانواده معظم شهیدان و مردم شریف ایران، مشمول رزمندگان دفاع ازانقلاب و جنگ تحمیلی تا صحنه‌های عظیم مقاومت امروز باشد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha