پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
استان کرمانشاه حائز رتبه نخست کشور در عرصه جهادگران حوزوی شد

حوزه/ مسئول گروه‌های جهادی حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: استان کرمانشاه به رتبه نخست کشور در عرصه آموزش و توانمند سازی جهادگران حوزوی در سطح کشور دست یافت.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، در خصوص فعالیت‌های جهادگران حوزوی در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع، آموزش منابع انسانی در هر دستگاه و سازمانی علی الخصوص نیروهای جوان، لازم و ضروری است.

وی افزود: دبیرخانه استانی جهادگران حوزوی و حوادث غیرمترقبه کرمانشاه، اقدام به برگزاری رویداد منطقه‌ای توانمند سازی جهادگران حوزوی استان‌های همدان، کردستان و ایلام، با میزبانی استان کرمانشاه در اسفند ۱۴۰۱ کرد.

حجت الاسلام باقری درباره دوره سه روزه که در مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه اجرا شد، گفت: جهادگران در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، علمی، آموزشی، اجتماعی و رسانه تحت آموزش قرار گرفتند که تعداد شرکت کنندگان در دوره ۸۵ نفر بود.

مسئول گروه‌های جهادی حوزه علمیه کرمانشاه، در خصوص دانش افزایی دوره یادآور شد: افراد شرکت کننده در دوره مقدماتی، در سال ۱۴۰۲ بهمن ماه نیز ضمن شرکت در دوره تکمیلی به داشته‌های قبلی خود افزودند.

وی گفت: در دوره تکمیلی بهمن که در کرمانشاه برگزار شد، جهادگران با کارگاه تشکیلات موفق جهادی(حفظ و تقویت اعضاء)، جلوه‌های حضور در حوادث (سیل و زلزله)، تجربه نوردی به‌صورت میدانی و مباحثه آموخته‌ها، تکمیلی با عرصه عمرانی و دوره تکمیلی عکاسی با موبایل و تهیه عکس نوشته آشنا شدند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در چند سال گذشته در فضای مدارس علمیه استان، ابراز کرد: استان کرمانشاه رتبه نخست کشور در عرصه آموزش و توانمندسازی جهادگران حوزوی را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

مسئول گروه‌های جهادی حوزه علمیه کرمانشاه، از حمایت و همکاری مدیریت حوزه علمیه استان، معاونت اداری مالی و پشتیبانی و مدیران مدارس علمیه، به‌ویژه مدرسه امیرالمومنین(ع) صحنه و امام خمینی(ره) کرمانشاه، همچنین دبیر ستاد کشور تقدیر کرد.

کرمانشاه رتبه نخست کشور در عرصه جهادگران حوزوی را به خود اختصاص داد

کرمانشاه رتبه نخست کشور در عرصه جهادگران حوزوی را به خود اختصاص داد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha