جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
کد خبر: 1173960
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
پیام امام جمعه اردبیل

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه پیامی صادر کرد.

به گزارش‌ خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پی‌شهادت شهید اسماعیل هنیه پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلَا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا سَبَقُوا ۚ إِنَّهُمْ لَا یُعْجِزُونَ"(کافران هرگز نپندارند که پیش افتادند، (نه) هرگز (خدا و رسول خدا را) زبون نتوانند کرد.)

"إِنَّ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا کَانُوا خَاطِئِینَ"(همانا فرعون و هامان و لشکریانشان بسیار نادان و خطا کار بودند.)

باند خون‌ریز، سفاک و تروریست صهیونیستی اسرائیل ورقی وحشتناک بر اوراق سیاه عمر شوم هفتاد و پنج ساله خود افزود.

این ننگ بشریت با وقاحت تمام، با زیرپا گذاشتن تمام مواثیق بین‌المللی تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور ما را مورد هدف قرار داد و میهمان ملت و دولت ایران را نه‌در میدان جنگ که عرضه آن را ندارد، بلکه در اقدامی ارهابی و تروریستی به شهادت رساند، آن شهید والا مقام گناهی جز مبارزه با اشغالگر و دفاع از وطن و ملت خود که هر دو را منشور حقوق بشر سازمان ملل به رسمیت شناخته نداشت.

پاداش آقای هنیه فقط شهادت بود و به تعبیر فرزند برومندش به آرزوی دیرینه خود رسید ما در برابر دشمنان غدار جز افتخار "احدی الحسنین" مسیر سومی نداریم.

این جنایت شنیع باند ترور موسوم به اسرائیل و همچنین حمله این رژیم به قلب بیروت که هر دو بعد از حضور ننگ اولاد آدم یعنی نتانیاهو در کنگره و تشویق مستمر اعضای روسیاه و مرتزقه کنگره صورت گرفت را ناشی از تشجیع این مرد خبیث توسط آمریکا می‌دانیم و بلکه خون چهل هزار مظلوم غزه دقیقاً از چنگال خونین آمریکا می‌ریزد.

همه بدانند که آمریکا با این جنایت‌ها در حق مسلمان‌ها بالصراحه با مسلمان‌ها اعلان جنگ کرده است و حالا تکلیف تمام ملت‌های مسلمان کشیدن نیام از غلاف و قیام عمومی و حرمت فرار از زحف است.

بدون شک شرافت ذاتی و اقتضاء ذاتی خون شهید، قاتل شهید را نابود و به فکر شوم او نتیجه معکوس خواهد داد.

وعده خداوند حق و فردا به امروز نزدیک و ایام در حال آمدن است.

به دشمن می‌گوییم: "فَانْتَظِرُوا إِنِّی مَعَکُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرِینَ"(اینک شما منتظر (عذاب خدا) باشید من هم با شما منتظر (نصرت او) می‌باشم.)

سید حسن عاملی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha