جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
آیت اللہ حافظ ریاض نجفی

حوزه/ آیت‌ الله حافظ ریاض نجفی گفت: آمریکا و اسرائیل مدت‌هاست علیه ایران توطئه می‌کنند، برای کسی که در مسیر مبارزه قرار دارد، احتمال شهادت همیشه وجود دارد، امت اسلامی باید به طور کامل از فلسطینی‌ها حمایت کند، به زودی فلسطین و بیت‌المقدس آزاد خواهند شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت‌ الله حافظ سید ریاض حسین نجفی، رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان، از شهادت اسماعیل هنیه، در تهران، به عنوان سانحه‌ای بزرگ یاد کردند و عمیقاً ابراز تاسف و اندوه کردند.

وی بیان کرد: که تمام زندگی اسماعیل هنیه در راه مبارزه برای آزادی فلسطین گذشت. شهید علاوه بر اینکه آدم خوبی بود، شجاع و مدبر نیز هم بود که زندگی خود را وقف آزادی فلسطین کرده بود.

حافظ ریاض نجفی بیان کرد که در میان تمام کشورهای مسلمان و جهان، تنها جمهوری اسلامی ایران بود که به طور عملی از مبارزه فلسطینیان حمایت کرد و کمک‌های سیاسی، نظامی و اخلاقی ارائه داد. سخنرانی نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی نتانیاهو، در کنگره آمریکا نشانگر آن است که او قصد دارد حماس را از صفحه روزگار محو کند. او ایران را برای اسرائیل و آمریکا یک تهدید دانسته بود. به همین دلیل، آمریکا و اسرائیل مدت‌هاست علیه ایران توطئه می‌کنند.

وی افزود که شهادت اسماعیل هنیه غیرمنتظره نبود؛ برای کسی که در مسیر مبارزه قرار دارد، احتمال شهادت همیشه وجود دارد. او در تمام زندگی خود با شجاعت جنگید و خون شهید به ثمر خواهد نشست. ما بر این باوریم که امت اسلامی باید به طور کامل از فلسطینی‌ها حمایت کند. فلسطین و بیت‌المقدس به زودی آزاد خواهند شد. ان شاءالله با فداکاری‌های بزرگ مجاهدانی چون اسماعیل هنیه، اشغال یهودی از فلسطین پایان خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha