جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
بیانیه روحانیون و‌مبلغین

حوزه/ در پی شهادت مظلومانه مجاهد اسلام و مبارز نستوه جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه در حادثه تروریستی تهران، روحانیون و مبلغین استان اردبیل در محکومیت این جنایت بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، در پی‌شهادت مظلومانه مجاهد اسلام و مبارز نستوه جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه در حادثه تروریستی تهران، روحانیون و مبلغین استان اردبیل در محکومیت این جنایت بیانیه مشترکی صادر کردند.

این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

ترور وحشیانه و جنایت کارانه یکی از رهبران بزرگ مقاومت شهید دکتر اسماعیل هنیه به دست خون آشامان صهیونیست آن هم در قلب ایران اسلامی، به خوبی روشن کرد رژیم اشغالگر فلسطین به هیچ‌یک از موازین بشری پایبند نیست و زبانی غیر از زبان زور و مقاومت نمی‌فهمد.

شهادت آرزوی مردان خداست و آنان پاداشی جز این نمی‌خواهند، ولی قصابان اسرائیل بدانند با این جنایت‌های وحشیانه گور خود را می‌کنند و نابودی خویش را تسریع می‌بخشند.

جامعه روحانیون و مبلیغن استان اردبیل شهادت این مرد بزرگ را به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت به‌خصوص مجاهدان سرفراز فلسطین تسلیت و تعزیت می‌گوید.

جامعه روحانیون و مبلیغن استان اردبیل

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha