جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن هنیه خود را به نابودی نزدیک‌تر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت هنیه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با این اقدام خود را به نابودی نزدیک‌تر کرد.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار، سالروز شهادت شهید صارمی است که توسط مزدوران به شهادت رسید، گفت: آگاهی حق همه انسان‌هاست، یک خبرنگار نباید به خبرهای وارونه و دروغ اعتنا کند و ضعف‌ها را بزرگ کند.

امام جمعه زنجان بیان کرد: خبرنگاری که اصول را رعایت و به آگاهی و هوشیاری مردم کمک می‌کند، در مقابل دشمنان روشنگری می‌کند.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این مراسم فرمودند مردم در این انتخابات بعد از شهادت شهید رئیسی، یک کتاب بلندی از سربلندی، عظمت، اقتدار و حکمت نوشتند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی تصریح کرد: با پیروی از رأی ملت بزرگ ایران، شخصیت دانشمند و مردم‌دار مسعود پزشکیان تنفیذ و وی به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

وی ادامه داد: پزشکیان در مراسم تنفیذ مطالبی گفت و اذعان کرد که با الطاف پروردگار و رأی هوشمندانه مردم با توجه به شرایط خطیر کشور و دشواری‌های زندگی مردم برای ایران و جهان اقداماتی انجام خواهم داد.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور ادامه داد: پزشکیان تأکید داشت که محور من همگرایی و التزام به قانون اساسی و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری است.

امام جمعه زنجان با اشاره به قانون اساسی که توسط امام خمینی(ره) تنظیم و تدوین شده است، ابراز کرد: قانون اساسی که امام راحل ایجاد کردند، بسیار مترقی و پیشرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تنها حکومتی که با کودتای خارجی حمایت شد و روی کار آمد رضاخان بود که انگلستان صریحاً اعلام کرد رضاخان را خود پای کار آوردیم و خود نیز به آفریقای جنوبی تبعید می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بیان کرد: در دوران گذشته کشورهایی همانند آمریکا و انگلیس و سایر کشورها ایران را تحت سلطه و استعمار خود درآورده بودند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha