جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
امام جمعه بندرریگ

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: امروز خونخواه مهمانمان هستیم و مجازاتی سخت در کمین رژیم نامشروع اسراییل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی مصلح امام جمعه بخش بندر ریگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به اینکه سید الساجدین و زین العابدین(ع) در مناجات با پروردگار می‌فرمایند "تنها ضعیف برای نمایش قدرت ظلم می‌کند"، اظهار داشت: ظلم و ستمگری کردار کسی است که می‌خواهد بر ضعف و ناتوانی خود سرپوش گذارد.

وی افزود: همه آنچه از طوفان الاقصی تا به امروز از رژیم صهیوسیستی سر زده، نشانه‌های ضعف و استیصال، زوال، افول و سقوط است.

حجت الاسلام مصلح یادآور شد: رژیم غاصب اسرائیل گام به گام خود را به خط پایان نزدیک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ترور، کودک کشی، زدن مخازن حیاتی همچون آب، نسل کشی، حمله به بیمارستان‌ها، تخریب مدارس و مساجد، کشتن خبرنگاران، حمله به اردوگاه آوارگان، نقض آشکار قوانین بین المللی، همه برای سرپوش گذاشتن بر روند سقوط و افول است و چه نیک این رژیم سفاک، امت اسلام را به هم پیوند داد.

امام جمعه بندرریگ گفت: نماز امام خامنه‌ای بر پیکر یکی از رهبران مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه نماد پیوند امت اسلام است، نماد یکی بودن شیعه و سنی در مبارزه با کفر و طاغوت زمان است.

وی ابراز کرد: اسرائیل توانست دل‌های متفرق امت اسلام را یکپارچه کند، اسراییل توانست یمنی‌ها، ایرانیان، عراقی‌ها، لبنانی‌ها و فلسطینی‌ها را یکپارچه و دانشجویان آمریکا را بیدار کند و امروز همه جهان به ایران، فلسطین، لبنان، عراق و یمن حق انتقام می‌دهند.

حجت الاسلام مصلح یادآور شد: امروز خونخواه مهمانمان هستیم و مجازاتی سخت در کمین رژیم نامشروع اسراییل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha