جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه که به عنوان مهمان در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران شرکت داشت، نشان داد رژیم اسرائیل، رژیمی خونخوار و فاقد هرگونه رحم و انسانیت می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه به دست صهیونیست‌ها در تهران، اظهار داشت: ترور شهید اسماعیل هنیه که به عنوان مهمان در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران شرکت داشت توسط رژیم اسرائیل، نشان داد که این رژیم، رژیمی خونخوار و فاقد هرگونه رحم و انسانیت می‌باشد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در طول ۱۰ ماه گذشته تا به امروز نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مردم غزه را قتل عام کرده و این در حالی است که در جنایات خود هیچ اهمیتی به افکار عمومی و مجامع بین‌المللی نمی‌دهد، البته باید گفت که شورای امنیت و سازمان ملل نیز در این باره کم کاری و بعضا سکوت کرده‌اند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: امروز جهانیان باید بدانند اگر در مقابل رژیم صهیونیستی نایستند، این رژیم کودک‌کش جنایت‌های خود را در تمام جهان گسترش خواهد داد.

امام جمعه شهرستان سنندج با انتقاد از تورم موجود در بازار، عنوان کرد: انتظار همه مردم از مسئولان به‌ویژه دولت چهاردهم این است که بر بازار نظارت دقیق داشته باشند تا بیشتر از این بر اقشار مستضعف و کم درآمد جامعه فشار وارد نیاید.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای نظامی و امنیتی در صیانت از مرزهای کشور به ویژه استان کردستان، ابراز کرد: همه ما قدردان تلاش‌های نیروهای نظامی و امنیتی در برقراری آرامش در جامعه و کشور و استان هستیم، لذا از این عزیزان درخواست داریم که مراقب جان کولبران نیز باشند زیرا کسانی که کوله‌بری می‌کنند با افرادی که به‌صورت سازمان یافته دست به قاچاق می‌زنند، تفاوت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha