جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: ترور رهبران محور مقاومت توسط رژیم صهیونیستی نشانه‌ای از اضمحلال و سردرگمی سرکردگان اسرائیل غاصب دارد و آنان با این کارها می‌خواهند که از این وضعیت که در آن گرفتار شده‌اند، رهایی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج در سخنان ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران توسط رژیم غاصب اسرائیل، اظهار داشت: به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران برای بار دیگر چهره شیطانی و پلید صهیونیست‌ها را برای جهانیان هویدا ساخت.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: این جنایت در حالی انجام گرفت که اسماعیل هنیه در کشور ثالث دیگری یعنی در ایران به عنوان مهمان مراسم تحلیف ریاست جمهوری شرکت داشتند ولی اسرائیل بدون توجه به پروتکل‌های بین‌المللی پا را از گلیم خود درازتر کرد و اقدام به ترور این رهبر مبارزه با استکبار نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهادت اسماعیل هنیه هیچ تاثیرمنفی در جبهه مقاومت علیه صهیونیست‌ها نخواهد داشت، یادآور شد: خون مطهر این رهبر جبهه مقاومت باعث تقویت روحیه رزمندگان فلسطینی و دیگر مبارزان خواهد شد و بی‌شک اسرائیل با این کار زمینه نابودی خود را تسریع بخشید.

ماموستا راستی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اسرائیل باید پاسخگوی این جنایت خود باشد، تصریح کرد: بدون شک جنایتی که اسرائیل انجام داد نه تنها شهادت یک فرمانده عالی رتبه حماس بود بلکه تعرض به خاک ایران نیز محسوب می‌شود بنابراین طبق قوانین بین‌المللی ایران می‌تواند پاسخ این گستاخی و تعرض را به اسرائیلی ها بدهد.

عالم اهل سنت در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: ترور رهبران محور مقاومت توسط رژیم صهیونیستی نشانه‌ای از اضمحلال و سردرگمی سرکردگان اسرائیل غاصب دارد و آنان با این کارها می‌خواهند که از این وضعیت که در آن گرفتار شده‌اند، رهایی پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha