جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
بیانیه

شورای هیئات مذهبی مازندران در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه گفت: بدون شک این شهادت باعث شده تا عزم و اراده جبهه مقاومت در مقابله با صهیونیست‌ها مضاعف گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، شورای هیئات مذهبی مازندران در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه گفت: بدون شک این شهادت باعث شده تا عزم و اراده جبهه مقاومت در مقابله با صهیونیست ها مضاعف گردد.

در این بیانیه آمده است: شهادت مبارز و مجاهد نستوه و پرتلاش عرصه مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که از سوی سفاک‌ترین قاتلان تاریخ صورت گرفته، موجب تأثر و تالم جبهه مقاومت در گستره‌ای به وسعت وجدان‌های بیدار آزادگان جهان شد.

در این پیام همچنین تأکید شده است: این اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر ضعیف‌تر از آن است که مردم فلسطین را از ادامه حق حرکت در مسیر پیروزی برای آرمان عادلانه خود باز دارد و بی‌شک مجاهدان راه اسلام و ملت بزرگ و آزادی خواه فلسطین و همچنین جبهه مقاومت منسجم‌تر، مقتدرتر و شجاع‌تر از گذشته به راه خود در جهت مقابله با غده سرطانی اسرائیل و آزادی قدس شریف گام بر خواهند داشت و این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها راه بزرگ و ارزشمند مقاومت را تقویت خواهد کرد و هیچ عاملی نمی‌تواند بر اراده پولادین فرماندهان و رزمندگان اسلام خدشه وارد نماید.

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: شورای هیئات مذهبی استان مازندران ضمن محکومیت شدید این اقدام مذبوحانه رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی و یزیدیان عصر معاصر، شهادت بزرگ مرد جبهه مقاومت و مبارز راه آزادی فلسطین دکتر اسماعیل هنیه را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ و سرافراز فلسطین، جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیز همه جریان‌های مقاومت، ملت‌ها و کشورهای حامی آرمان فلسطین به‌ویژه خانواده بزرگ هیئت‌های مذهبی استان تسلیت عرض می‌کند.

بی‌تردید شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر، همبستگی اضلاع محور مقاومت را به‌دنبال خواهد داشت و به فضل الهی با پاسخ پشیمان کننده و ویرانگر رزمندگان دلاور محور مقاومت، در آینده‌ای نزدیک شاهد محو این غده سرطانی از نقشه جهان اسلام باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha