جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
بیانیه

حوزه/ جوامع و مؤسسات قرآنی استان اردبیل در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس اقدام به صدور بیانیه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران موسسات قرآنی، قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهراء(س) و همچنین جامعه قرآنی استان اردبیل در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، با صدور بیانیه‌ای، بر لزوم انتقام خون این شهید والامقام جبهه مقاومت اسلامی و دفاع از ملت مظلوم و قهرمان فلسطین تأکید کردند. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُو اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

رژیم نامشروع صهیونیستی در اوج درماندگی خود، دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و راست قامتی از جبهه مقاومت اسلامی، شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه که خواب از چشمانشان ربوده بود را به شهادت رساند، آنچه که مسلم است این شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی نکبت‌بار مستکبرین جهان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی است.

رژیم جعلی صهیونیستی بداند که این اقدامات ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت انتقام خون شهید والامقام اسماعیل هنیه و تمام شهیدانی را که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت قهرمان فلسطین و اسلام نثار کردند را خواهند گرفت.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز اسلام که عمر با عزت خود را در راه دفاع از ملت مظلوم فلسطین گذراند، انزجار خود را از جنایتکاران و حامیان آنان اعلام می دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha