جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پی انتشار پیامی گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که خون شهدای فلسطینی و "شهید اسماعیل هنیه" تزریق حیات جدید در رگ‌های مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌ الاسلام قاسم جعفرزاده در پی شهادت رهبر مجاهد جبهه مقاومت "دکتر اسماعیل هنیه" پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

رژیم صهیونیستی که در پی عجز و ناتوانی در رویارویی با دلاور مردی‌ های جبهه مقاومت رو به کشتار مردم بیگناه به ویژه کودکان و زنان بی‌پناه آورده بود، اکنون بار دیگر بزدلانه به ترور ناجوانمردانه مردی از تبار مجاهدان فی سبیل الله رو آورده است.

ترور ناجوانمردانه مجاهد برجسته و شجاع فلسطینی، شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که سال‌ها در میدان مبارزه آماده شهادت بود و خانواده و فرزندان خود را در این راه تقدیم کرد؛ ملت ایران، فلسطین، امت اسلامی و به‌ویژه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت را سوگوار کرد.

دشمنان اسلام باید بدانند که خون شهدای فلسطینی و "شهید اسماعیل هنیه" تزریق حیات جدید در رگ‌های مقاومت است.

عروج این اسطوره مقاومت و خدمت‌گذار صدیق و عزیز جبهه مقاومت، مجاهدی خستگی‌ناپذیر، مخلص و خیر را به خانواده بزرگ جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و فلسطین، همرزمان و خانواده شهیدپرور ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات مسالت می‌نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha